לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

אור


קמתי הבוקר בשקט

התקלחתי התלבשתי ואני גם מריחה טוב

החרדה היום הייתה יחסית קטנה

הראש שלי עסוק בדברים אחרים

*חיוך*

אבל הוא ימחק בקרוב כשאני אתמוטט שוב אל מול הרצאה שצריך להגיש למחר

ובכל זאת אני אוהבת ללמוד.

 

היום במסגרת שיחות נפש לעצמי

חשבתי על כך שלא הייתה לי יצבות כילדה

דברים שברורים לחלק כמו חום משפחתי או בית

היו מאוד מבולגנים וברי שינוי בחיי

היה לי קשה למצוא יציבות בעצמי

ואולי בגלל זה תמיד חפשתי קשר יציב ברור

ולכן מאוד חשוב לי להגדיר דברים

איפשהו אני צריכה להשתחרר מזה

 

כל יום בבוקר אני מתפללת ומודה למה שזה לא יהיה

מודה על כך שקמתי הבוקר,מבקשת לקום לבוקר המחרת

ומבקשת אור פנימי, משהו חזק שיבוא ממני

במצב כזה אני לרוב לא מצפה לתשובה

אבל עדיין משהו הופיע

נעמדתי על רגלי 

נתמכת על ידי שתיים,בשלווה ושקט יוצא דופן לי

שפחדת מן השקט כל כך

 

מצבי משתפר

נכתב על ידי lily_ kane , 30/12/2008 17:54   בקטגוריות שחרור קיטור, אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




המצב שלי יותר טוב אבל בבוקר אני עדיין כמה חרדתית

ובכל זאת רוב היום לאחר מכן עובר בצורה טובה

אתמול בלילה לפני השנייה גם ניהיו לי חרדות

אני מקווה שזה לא יתפתח

רוב היום אני מרגישה יותר טוב

צדדים שונים שלי רבים כרגע על מה אני

ואני תוהה עד כמה חשובה התשובה

 

את יום ההולדת שלי חגגתי מספר ימים לפני זה

עם מספר חברים היה נחמד אבל אכלתי סרטים על נישקת שיכורים

בעיקר כי לא הייתי שיכורה מספיק וכי נצרך שם המשפט " החברה שלי לעתיד" כשהייתי קומה מתחת

אבל הפסקתי לאכול את הסרט הזה

כאשר חשבתי על זה לעומק

כרגע מריאנה די הפכה לחברה הכי קרובה שלי

זו שאני יוכלה לסמוך עליה זו עם השכל

זו שעברה דברים כאלו בעצמה

היא יודעת באיזה מצב אני נפשית

(שקיק תה מחזיק חלקים שבורים שמעוצבים כעת לעיתים כאבן חלק עדיין כשברים)

היא לא באמת רוצה אותי כרגע

וטוב שכך אני עדיין צריכה לעבור הרבה לפני שיהיה מוכנה לקשר

בין אם זה עם בן או אם בת

 

נו מילא זו הייתה נשיקה טובה

ועכשיו אני טועה מה קורה בסליבסטר

אני מתכוונת במקרה הגרוע לנשק מסך מחשב

אותו אני תמיד כנראה יאהב

 

שלכם לילי

 

נכתב על ידי lily_ kane , 29/12/2008 12:47   בקטגוריות נפשי, קצת לצחוק, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניצחתי


הגעתי ליום הולדת חייה

ואני בת 23

 

את כל יתר מה שעובר עלי אני אספר ביום אחר...

נכתב על ידי lily_ kane , 28/12/2008 00:10   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)