לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

מוכר מידי, קרוב מידי, כואב מידי


הַחַיְזָרִים/ צ'ארלס בוקובסקי (במקור: The Aliens )

 

אַתָּה בֶּטַח לֹא תַּאֲמִין,

אֲבָל יֵשׁ אֲנָשִׁים

שֶׁכִּמְעַט וְלֹא פּוֹגְשִׁים

סֵבֶל בְּחַיֵּיהֶם.

הֵם נִרְאִים טוֹב וְיְשֵׁנִים מְעֻלֶּה.

הֵם מַבְּסוּטִים עִם הַחַיִּים

בִּמְחִצַּת מִשְׁפַּחְתָּם.

הֵם אֵינָם מֻדְאָגִים

וְלָרֹב חָשִׁים נִפְלָא.

וּכְשֶׁהֵם מֵתִים

זֶה מָוֶת נְשִׁיקָה בְּדֶרֶךְ כְּלָל 

בַּמִּטָּה שֶׁלָּהֶם.

 

אַתָּה בֶּטַח לֹא מַאֲמִין,

אַךְ אֲנָשִׁים כָּאֵלֶּה בְּהֶחְלֵט

קַיָּמִים.

 

אֲבָל אֲנִי לֹא,

אֲנִי מַמָּשׁ לֹא אֶחָד מֵהֵם,

אֲנִי אֲפִלּוּ לֹא מִתְקָרֵב לִהְיוֹת כְּמוֹ הֵם.

אֲבָל הֵם

אֵי שָׁם

 

וַאֲנִי פֹּה.

 

 

כן, גם אני מזדהה עם הכאב שהשיר הזה מתאר

כן, אני מבינה מאיפה את באה, וכמה לא נעים לעשות את המסע מנקודת הפתיחה הזו.

וכן, המסע ארוך.

 

 

 

כואב לי, אני מרגישה שעד שאני מתחילה להתקדם לאיזשהו כיוון ידידים שלי הולכים אחורה.

והם כל כך דומים אבל לא מוכנים לעזור אחד לשני.

לא מוכנים לקבל את העזרה שלנו כי הכוחות שלנו מוגבלים.

 

אני מדברת ומנסה לחדור את השיריון שלך ואתה רק חוזר אחרי אותה השורה

אני מקשיבה למילים הדוקרות שלך, אתה חוזר עליהם כמו צאנט

כאילו שמהם יצא הכישוף ואתה מקסים את עצמך להאמין בהם

ואתה מקסים את האנרגיה שלך שתמש לך חרב.

אתה יודע הרי שלפעמים העט חדה יותר מהחרב.

אתה יודע שלפעמים הקול נשמע יותר מהשכל.

אבל אתה ממשיך בשלך, מאמין שזה קול ההגיון ולא מקבל שום דבר אחר.

אתה מורד בממשל החיצוני ויוצר דיקטוטריה פנימית.

 

היית שיכור וכנראה לא היה משמועת עבורך לזה אבל ישנת על החזה שלי אחרי לילה סחוט

ואני זוכרת כמה רציתי להגן עלייך אז, כמה אני רוצה להגן עליך עכשיו.

וזה כואב לי לראות שאני לא מסוגלת. 

זה כואב לי לדעת שאם זה הרצון האמיתי שלך איש לא יעצור בעדך ובמידה מסוימת זה מסוכן לנסות

אני יודעת כמה כואב לך כמה קשה הדרך,כמה נוראית התחושה שהדבר שאתה מחכה לו הוא למות

רק הרחמים האלו מהאלים הוא מה שנשאר לחלום. 

אני מכירה את זה טוב מידי, קרוב מידי יקירה

 


 

 

כואב לי שאני מתחילה מעט לעלות ואנשים שיקרים לי מתחילים ליפול,

ואין שום דבר שאני יכולה לעשות.

אני נאבקת בחול ואבק, כי שניכם יודעים הכי טוב ובכל זאת בוחרים ליפול.

 

כואב לי שהבחירה היחידה שאני יכולה לעשות היא להחליט עם ליפול אתכם

כי אין לכם מושג כמה כאב אתם מפילים עלי.

(בחלק הראשון של הלילה הארוך ההוא הקשבתי לך בישיבה ולא זזתי כי הרגליים השתתקו לי.

זזתי אלייך כשאיימת בלהב כמעט בזחילה כי רק כך הייתי מסוגלת לזוז)

 

ואני מרגישה שאני האחרונה שעוד נותרתי ואני מסרבת לוותר עליכם

I refuse

I refuse

I refuse

אבל זה משנה משהו?


 

אני מרגישה ברת מזל שבאים הרבה אנשים היום הביתה, לא הייתי שורדת שקט היום.

 

נכתב על ידי lily_ kane , 31/12/2011 13:48   בקטגוריות חברים, חרדות, מוות, מחשבות, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), פילוסופי, אהבה ויחסים, פסימי, סיפרותי  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הולדת שמח לי


אני בת 26 , אני זקנה 

אפילו הבלוג זקן התחלתי לכתוב אותו בגיל 16.

ואני עדיין בשוק ששרדתי את השנה.

בחלקים מסויימים היא הייתה שנה מחורבנת 

בחלקים אחרים,טובה.

אני עדיין לא בטוחה מה אני חושבת על העולם

אבל פעם אמרו לי שאם אתה רוצה אהבה שאינה תלויה בדבר תאמצי כלב

ועכשיו יש לי שניים אחד לכל מקום שאני מחשיבה כבית

נכתב על ידי lily_ kane , 28/12/2011 12:06   בקטגוריות שחרור קיטור, אופטימי  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק רציתי שתדעי, כשאת אתנו-את לא לבד


הרבצת לי והתחככת מולי

ואני לא ויתרתי, לא במאבק הכוחות הזה

ובמיוחד לא עלייך.

מה היה שם שגרם לך להגיב יותר טוב אלי?

מגע נשי...במידה שבה אפשר להגדיר את שניינו נשים?

אולי פחד מאלימות מינית של שניינו, אולי רק רוך.

זה לא משנה.

 

אני לא יודעת למה פיזית נמשת אלי כשעוד זוגות ידיים הוצאו במהרה במעלה הזרם.

אני רק יודעת שנפשית אני הבנתי אותך.

לא במאה אחוז,לא לגמרי.

אני לא מכירה את המחלה שלך .

אני לא מכירה את הכאביים במדוייק.

אני רק יודעת איך זה לרצות למות.

איך זה התחושה שאת מיותרות בעולם.

שבמותך תעניקי לאחרים שלווה, למרות שהם אומרים אחרת.

אני יודעת את הכאב הנפשי, אני יודעת איך זה להרגיש כל כך בודדה בעולם.

 

כן, היה לי מזל. הייתה לי משפחה, שלך אין.

וידעתי שאין לך משפחה, רק רציתי שתראי שיש לך חברים.

שלושה חודשיים אחרי שאני יוצאת מהאישפוז אני מוצאת את עצמי מונעות התאבדות של חברה.

 

השעות הגורליות שהפכות לילה ליום, ויום לערב עד שהכול מתאזן

התחושה הכבדה שהולכת על הכתפיים שלי, בלי שאני באמת אוכל לספר למשפחה שלי מה קורה.

והתחושה הנוראית אפילו יותר שהצלתי אותה היום, אבל היא אמורה למות מחר.

אני שמחה שהיא לא נשארת לבד היום.

 

אני לא יכולה לבחור במקומה כלום אבל אני הייתי שמחה אם היא כן הייתה נותנת לעצמה את הסיכוי שמגיעה לה.

לקחת כל מה שניתן לה, אתנו, את המערכת הרפואית המסורבלת אבל לפחות המקצועית,אפילו בהלכים הממשלתים והבירוקרטים

ולו רק בשביל ההכרה בנוכות,כדי שתוכל מידי פעם קצת לנוח.

ולא רק לקום לעבוד כשהיא לא מצליחה לקום בכלל.

 

הרוב לקחו אותי שם כחזקה, אני לא מרגישה חזקה כל כך

אני עדיין מרגישה חלשה ובמאבק בקשיים שלי

אלו האנשים שם שלא ויתרו עלי כשאני נפלתי,

ועכשיו שלושה חודשים אחרי עם כל הקשיים אני לא מוכנה לוותר עליהם.

אבל כרגע, אני באמת מרגישה ברת מזל.

ומעולם לא הערכתי יותר מקלחת.

 

נ.ב 

אם תשרדי את השבוע

בואי נפגש אני את וזחלן

אני אביא לך את הקוקיה שאהבת

וכלנו נעשה מיאו

נכתב על ידי lily_ kane , 25/12/2011 18:24   בקטגוריות אורך חיים, בשורות טובות, חברים, חרדות, חשבון נפש, מוות, מחשבות, מיניות האדם, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, פחד, רפואה, רוחניות ומיסטיקה, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, מגדר, נשיות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)