לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

שביבים של אושר


יש רגעים בחיים שנחרטים בנו

אני רוצה נואשות לצלם מה שאפשר

לסרוק כל חלקיק עם עיניי

לצרוב למוחי כל שערה, וכל זיז תנועה

כדי שבזקנות ימי גם אם לא אתדהר בכלום

אאסוף לי מחרוזות של זכרנות שבורים ושמחות יפות.

שאהיה עסוקה בסוף ימי בלחייך ולא בחרטה, כפי שבלתי זמן רב מידי מצעירותי גם כך.

 

חיוכים ושמחות קטנטנים

על שגרת חיים ארוכה,

אוספת את רגעי האושר המהרים וברי החלוף

 

וכל כך שמחה על שנתברכתי להיות נאהבת,

להיות עם חברים, להיות קצת שמחה על כלום

על זקנתי המתקרבת, על הגעתי המתקרבת לקבר

אבל גם אל מנוחה...קצרה ככל שתיהיה

 

אני מרגישה מבורכת

על הסופ"ש המדהים שהיה לי,

על היקרים לי שהיו איתי

ומודה לאלו ששמורים אותי במחשבותיהם..

 

ובנתיים "עוד נתראה שוב , היא אומרת..."

נכתב על ידי lily_ kane , 30/12/2013 00:13   בקטגוריות אורך חיים, חברים, חשבון נפש, יום הולדת, מחשבות, נפשי, פילוסופי, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ולחדשות טובות ^_^


היום הולדת שלי מתחיל עוד יומים

ארקרדו בא, גאטו יהיה

סילפיד תבוא, והחברה שלי תפגוש לראשונה

את הכלבה שלי ואת אחותי הקטנה

*מרגש*

 

עוד שעתיים וחצי והיא בדרך אלי

 

בנוסף זו מסיבת תחפשות שוב,

אז אחרי כמעט שנה שלא הפעלתי את היצרתיות שלי

זה נחמד להתחפש עם ארקרדו והחברה♥

נכתב על ידי lily_ kane , 26/12/2013 14:32   בקטגוריות חברים, קוספלי, קצר, קצת על, אהבה ויחסים, אופטימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצר מידי וארוך מידי


היום בדרכי לעבודה ראיתי אישה לא מבוגרת מידי נופלת מהאוטובוס וכמעט מאבדת את ההכרה.

האוטובוס בשונה מהרגיל באיזור עם מדרגות, היא לא החזיקה טוב בירידה והחליקה

איש לא הפיל אותה זה דוקא היה יום קצר ומנומס למדי.

אני,הנהג ומי שמאוחר יותר ולמזלה הרב התברר מאוחר יותר כפרמדיק, והרבה מאוד א/נשים סקרנים היו באיזור.

אני והנהג הקשבנו לפרמדיק, ועזרנו להרים אותה, הוא השאיר אותה ערה, ועזר לה להזכר בנייד

התקשר לבן שלה, והנהג התקשר לאמבולנס.

ברגע שהיא בוכה מזעזוע והכאב בראשה תופח החיים נראו לי קצרים,מפתעים ובעיקר מכאיבים.

 

אבל עכשיו כשאני בעבודה, הגוף שלי עייף מידי והראש שלי מתעסק במחשבה שאני רוצה לעבור ולא בטוחה איך אני אשרוד שכר דירה

החיים האלו נראים לי קצרים,מטרטרים ובעיקר מכאיבים.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 23/12/2013 17:38   בקטגוריות מיניות האדם, קצר, פילוסופי, פחד, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)