לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

להשאר בפוקוס


 

אני לא רגילה שדברים מסתדרים לי ככה

זה כבר ארבע שנים שדברים לא הסתדרו ככה.
לא שאני לא עובדת, או לא יוצרת .
אבל אין ספק שחלק מהדברים עם כל הכבוד לעבודה שלי, היא תוצר של מזל טהור
אני לא רגילה שמישהי מאמינה באמנות שלי ככה.
זה לא נכון, אני רגילה שנותנים לי מילות ההערכה
אני לא רגילה שנותנים לי מילגה.
אני לא רגילה שאמן נותן לי המלצה לקחת איתי לבצלאל.
אני לא רגילה שאומרים לי שהם מעוניינם לעזור לי לבנות את התיק עבודות
כי מאמינים ביכלות שלי וכי "את טובה"
.
אז כמובן שמשהו חייב להשתבש

כשכתבתי את השורות למעלה (פרט לאחרונה שהיא תוספות מאוחרת) לא חשבתי שמשהו ישתבש
פשוט הייתי קצת עמוסה ולא היה לי כוח לסיים את הפוסט.
העבודה הולכת לי יפה,יש אפילו סיכוי שאשר ליותר זמן.
הציורים שלי זכו למחמאות, אני חייבת לסיים את הציור האחרון תוך שלושה שבועות 
כי יש סיכוי שישתפו אותי בתערוכה.
אבל אז קרה הדבר הקטן הזה, שהוא בעצם לא כל כך קטן
כי הוא גרם לי להרגיש לא נוח בסביבה שקרובה לי.
ואני כל הזמן בודקת את עצמי במקום להרגיש בנוח
זה היה טרגיר והחרדה שלי בעיקר בבית רצה,
לוקח לי מלא זמן להכריח את עצמי לשבת מול הציור.
יצאתי עם בחור נחמד לסרט, וכל הזמן כל מה שיכולתי לחשוב היה "האם הוא רואה בי סקס?"
"האם הוא רק רוצה לזיין אותי?"
בסופו של דבר אפילו נישקה לא הייתי מסוגלת לתת לו.
רק עוד הטרדה מינית,אפילו אחת די קטנה.
אפשר היה לחשוב שאחרי שנים של אלימות מינית אני אתרגל.
נכתב על ידי lily_ kane , 31/3/2012 23:53   בקטגוריות אורך חיים, אונס, חרדות, מחשבות, מגדר, מיניות האדם, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, נשיות, פחד, עצב חיים טהור, קצר, פסימי, סיפרותי, ביקורת, שחרור קיטור  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופ"ש הוא רגע לפני שחוזרים למירוץ


אני מרגישה שאני חייה בין הרגעים הקטנים

העבודה היא זמנית, אבל בנתיים אין לי הרבה זמן לנשום

אתמול בערב היה לי סוף סוף זמן להיות בין חברים.

אני מרגישה שבין כל הקבוצות והגדרות

רוב הזמן אני מוצאת את עצמי לא שייכת

היה נעים להרגיש בסדר לשעה.

 

אני לא באמת דומה לחברה בעבודה,

אבל אני חכמה, אני מזייפת את זה טוב

ואני מרגישה גאה בעצמי על כל שקל שאני מרוויחה.

 

נכתב על ידי lily_ kane , 23/3/2012 17:27   בקטגוריות אורך חיים, בשורות טובות, חשבון נפש, מחשבות, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), קריירה, אופטימי, שחרור קיטור  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחפשת כוחות לעשות את הדברים הקטנים


תוכניות גדולות ומסלולים יש לי.

זאת יותר השאלה של הדברים הקטנים

כמו לשאול את האדם ההוא על התואר השני

למצוא זמן לציור

ולזכור לצחצח שיניים ולהתקלח

 

לראשונה מזה הרבה זמן נראה שיש לי עתיד עם רק אשכיל 

להתמקד מעט בהווה, אני אוכל לסלול את הדרך מחוץ לראש שלי.

 

יום ראשון לעבודה הלך טוב, נחמד לי שם וזה יותר משכר מינמום

עבודה זמנית אבל מלאה.

ברור לי שזה יהיה על חשבון משהו, וברור לי שזמני הנסיעות המטורפות שלי ברחבי הארץ

יאלצו מעט להתמתן.

איפשהו זה מבאס אבל אני מעט מצפה לזה, בצורה קצת אירונית 

יש בעבודה הזו אלמנט של מנוחה.

 

וכמובן שלקראת העבודה כשתקשורת אחד הדברים החשובים 

זה יהיה הרגע בו הגרון שלי יחליט להתקרר, נו מה לעשות.

מצויידת בתה ומתאמנת על דיבור שקט שנשמע לא שבור

אני אמשיך להגיע בתקווה שזה יעבור תוך ימים ספורים.

 

נכתב על ידי lily_ kane , 11/3/2012 23:03   בקטגוריות קצר, קריירה, אופטימי, רפואה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)