לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

א, ב, ג, ד,


אני רוצה כבר המון זמן לכתוב בבלוג והמילים פשוט לא יוצאות לי.

או יותר נכון אני כותבת שורה שנראת לי בסדר וכל יתר המילים לא נראות לי נכון.

החלטתי שאם רק שורה אחת תיהיה הכתיבה אני עדיין אעשה מזה פוסט חדש.

 

סבתא מצד אמא לא רוצה לדבר איתי אם אני לא אלך איתה לרב.

זה לא איום שמחזיק מים אם היא לא תדבר איתי עבורי זאת תיהיה פשוט הקלה.

אני מאוד מקווה שאמא לא תנסה גם לכפות עלי.

 

נמאס לי מכפייה דתית ונמאס לי שלא משנה כמה אני עוזרת זה אף פעם לא מספיק.

אני כול הזמן נעה בין הרצון לשכור דירה לעובדה שגם בלי לשלם על אחת כמעט ואין לי כסף.

אני יודעת שאצל אמא אני חייה במותרות אבל מחיר החופש מתחיל להרגיש יותר ויותר כבד.

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 29/4/2013 17:53   בקטגוריות אורך חיים, מחשבות, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, קצר, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהה!!!!!!!!!!!!!


אומגד

אני מתחילה עבודה חדשה מחר

 

ואני אהיה ספרנית

 

*רוקדת ריקוד ניצחון קטן*

 

לראשונה מזה שנים

אני פאקניג מחכה ליום ראשון

 

כן תאחלו לי שלא יפטרו אותי תוך שבוע כמו בעבודה הרצינית האחרונה

כי זה די יפיל אותי לקרשים....

נכתב על ידי lily_ kane , 20/4/2013 21:06   בקטגוריות בשורות טובות, קצר, קריירה, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגע קטן ומשמח


הרגע הזה שאת מגלה שיש לך שרירי רגליים שלא ידעת עליהם

מכול הסיבות הנכנות

 

נכתב על ידי lily_ kane , 16/4/2013 12:09   בקטגוריות מחשבות, פילוסופי, קצר, אופטימי  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)