לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

לילית ומשבר הזמן הנוזל


החלק הראשון מוקדש לידידה שיקרה לי היא תבין למה,

עד היום הכרתי שתי גרסאות לילית. האחת היא הגרסה הראשונה ביותר

לילית כאלת פריון פגאנית שנייה לפני שהדתות המנותאסטיות רדפו אותה

השנייה היתה בקבלה ,היא הייתה האישה הראשונה עשויה מאותו חומר כאדם

סירבה להיות עם אדם מרדה עם השטן והפכה למלכת השדות

והיום הסתבר לי שלחלק מהארצות הנוצריות יש סיום אחר

אדם פקד על לילית דברים, לילית סירבה "מדוע שיתן לי פקודות אם אנו  שווים?" ואז אלוהים התעצבן

גירש אותה מגן עדן, ומאז היא משוטטת בעולם כמלאכית המוות, לכן ברוסית ובשפות אחרות המוות הוא נקבה

התוצאה של זה הייתה שאני חשבתי "אלוהים אדירים ועכשיו הם מאשימים אתנו אפילו במוות

(מעבר לזה שהגרסא הזו מראה עד כמה אלוהים והאדם הראשון היו שובינסטים)

 

ומצד שני שחושבים על כך של90% מההורקינים ורעידות האדמה נותנים שמות נשיים

למשל הורקיין קתרינה המפורסמת, ואגתה ההורקין האפרקנית הצעירה.


הזמן נוזל לי בין האצבעות מישהו לחץ על כפתור הפעלה ואז המתג נהרס ויש קצר

התוצאה אבל היא הפוכה במקום להספיק 20 אלף דברים אני מספיקה רק חצי וגם זה נס.

יום אחד אני אלמד איזון, אני פשוט בספק שזה יקרה השבוע

 

 

ואם אתם רואים ביער דמות עם גלימה שחורה , תברחו כי מאחורי הגלימה הזו מסתתרת לילית
כי מאחורי הגלימה מסתתרת לילית

נכתב על ידי lily_ kane , 31/5/2010 00:35   בקטגוריות מגדר, נשיות, נפשי, פמיניזם, פילוסופי, פאגניזם, קצר, רוחניות ומיסטיקה, שחרור קיטור  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לחזור מהמוות אל הקבר


אני חושבת שאיבדתי באופן רישמי את הרצון להתאבד

כן זה עדיין עובד יותר כשאני על כדורים וכן עדיין מפחיד אותי פחד מוות

מה אני אעשה בחיים ופרט לאיזה מקצוע אני רוצה תוך התמקדות על תואר שני ועבודה לעכשיו

וכן אני לא מעזה לחשוב על בן  או בת זוג מקסמום לומר כן אבל אולי אני לא אגיד לא לדייט

 

כן בואי תחיי בבועת  זכוכית בא את נלחמת על זכיות שאת לא נותנת לעצמך לקיים.

 

לעזאזל, להפסיק לחשוב על מוות

הייה נראה לי צעד כל כך גדול למה אני מרגישה עכשיו

שזה רק מחזיר אותי אחורה

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 29/5/2010 02:17   בקטגוריות מגדר, מוות, מחשבות, נפשי, פילוסופי, קצת עצוב, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

המחשבות שלי מאוד לא מסודרות כרגע רובן נאות בין לימודים ואוכל סביב איזשהו איזון כהוטי ולא ברור.

ראש החוג אמרה שהיא מביאה את אחד האורחים לתערוכה בגלל העבודות שלי. יותר מזה היא אמרה שהיא מעריצה אותם

אני לא יודעת באיזו מידה של רצינות היא התכוונה לזה, אבל ראש החוג שלי קיבלה פרס על מפעל חיים בתחום היצירה

כשבת אדם שכל כך מודעות אומרת את זה. זה שימח אותי.

 

אני אמורה לבדוק חלל מסוים, היא רצתה שיהיה לי חלל משלי

הבעיה שלי אם החלל הוא שהוא פשוט בסוף בסוף

אני חוששת שיהיה מה שקרה בשנה א בצילום לכולם נתנו שתי תמונות

ולי נתנו קיר שלם, אבל הקיר היה בצד הרחוק ואני לא בטוחה כמה ראו את העבודות שלי.

אז אני מעריכה את המאמץ אבל איפשהו אני מקווה שהחלל לא יתאיים ואולי יתנו לי חלל יותר קטן אבל יותר מרכזי

אני די יוכלה להגיד בלב שלם שאני עבדתי קשה השנה, ואין שום סיבה שלא יראו את העבודות שלי.


האוכל מציק לי ואני התחלתי לרזות הבעיה היא שאני לא סובלת שמסתכלים לי בצלחת

פעם אחת זה גרם לי להרזות יותר מידי ופעם שנייה להשמין אז אני פשוט החלטתיתי שאני לא מאמינה לשום

תזונאי או איש אחר ובודקת בעצמי

אני יודעת שזה נראה לאנשים אובססבי

 

 

מה אני אחדש , אני מאמינה שחלק מעקרנות של אתקניס נכונים

הרבה ממה שמוכרים לנו כבריא הוא ממש לא

 

הנה כמה דוגמאות:

-לחם מלא יש אותם פחממות ואף יותר מבלחם רגיל

-תחליפי חמאה יש יותר שומנים מיזיקים יותר סינתזה כימית מאשר בחמאה

-חלב סויה- שמן קנולה וכמעט כל שמן פרט לזית-לא קיים בטבע והוא מעובד ולכן מתעכל פחות.

חטיפי אנרגיה-אמורים במקור להוו תחליף לארוחות בוקר ולא להיות חטיף

מים בטעמים יש 15 קלוריות -בדיאט קולה יש 0.3

 

אני אפסיק כאן כי אני אשמע לעצמי כמו נערת ANN , בסופו של דבר אני לא רוצה לרדת עד תת משקל

אני רק רוצה לרדת מספיק כדי שארגיש עם עצמי טוב אהיה בריאה יותר ואעלה את הביטחון העצמי שלי.

התחלתי לספור מה אני אוכלת וכמה אני מוציאה אבל אני לא רוצה להרעיב את עצמי אז מה שזה אומר

שאני הולכת למכון כושר בספטמבר, כשאני מגיעה לאמא הייתי בו כבר הוא מהעלה השמנסים פאנסים

אבל הוא בתוך שכונה קטנה אז הוא יותר חברותי והרבה יותר זול ממכונים שהציעו את עצמם בחיפה


הייה נחמד שאמא בבית כשאני באה, היא הכינה פשטידה ואני כרגיל טיפלתי באחותי הקטנה והן עוד לא הספיקו לריב

תאחלו לי בהצלחה להמשך השבוע

נכתב על ידי lily_ kane , 28/5/2010 18:00   בקטגוריות נפשי, ספורט, קצת על, סטודנטיאלי, פחד, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)