לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

אני רוצה לכתוב משהו אחר


אבל דברים אחרים נראים קטנים וחסרי משמעות

אני יודעת שאני מתקדמת וממשיכה הלאה בחיים

אבל המוות שלו עוד כואב לי.

 

אני מחייכת כי אני מתקדמת יפה בעבודה בזמן ששתי בנות אחרות כבר פוטרו

אני מחייכת כי אני חייבת להישמע שמחה כשאני מתקשרת להורים וילדים.

אני מחייכת כי משחק חדש שאני אוהבת יצא ויש לי אותו מקורי עם חולצה.

אני מחייכת כי אני עומדת פעם ראשונה להשתתף במשחק תפקידים

אני מחייכת כי אני נרשמת לתואר שני

אני מחייכת כי אני מתחילה ללמוד לתואריה

 

מבפנים אני מקללת את כולם בערך.

לא מבינה איך הכול נשאר כל כך רגיל

איך אחרי שאתה הולך ,השמש עדיין מעירה.

כמו דמיאן הירסט אני גם טועה על "הקלות הבלתי נסבלת של המוות"

הפנים שלך ביום ההלוויה הגוויה הריקה ,לא נמחקות לא מהראש

זה לא ינוח לפני שאני אנסה לצייר אני יודעת.

 

כשאני באה אלייך אני לא מחייכת.

אני באה כנה, ואתה לא רוצה אחרת.

אני באה להתעטף בחומך,ואתה מנסה לפענח את קרירותי.

למצוא היגיון בכאוס.

 

כשאני באה אלייך אני לא מחייכת, אבל זה בסדר כי בסופו של יום אתה גורם לי לחייך.

לפעמים חיבוק היא סיבה מספיק טובה להמשיך.

נכתב על ידי lily_ kane , 17/5/2012 22:58   בקטגוריות חרדות, חשבון נפש, חברים, חברה ישראלית, מחשבות, נפשי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), פילוסופי, קצר, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, פסימי, עבודה, שחרור קיטור  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא אמורה לקבור אנשים בגיל 26


אני פשוט לא מעכלת את זה שהוא הלך
נכתב על ידי lily_ kane , 5/5/2012 11:01   בקטגוריות מוות  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"all in good times" ומספר שאלות אחרות


היה מצד אחד מקסים לראות את האנשים שהכרתי

בערך כשפתחתי את הבלוג הזה (10 שנים).

בכולם נשאר משהו מהעבר שלהם,ורבים מהם באמת הלכו לכיוון אמונתי.

 

אבל, צריך להסתכל למציאות בעיניים.

אנחנו כבר לא הנוער שהיינו.

הנעורים הלכו לרובנו ואין אפשרות להחזיר את העבר.

וכך בעוד יכלותי לשמוח עם כולם,לספר מהם על מצבי הטוב.

ולשמוע איפה הם בחיים.

אם מעטים מהם יכלתי לעשות שיחה מלאה וכנה.

למעשה רק אם אחד.

 

האדם היחיד משם שידעתי שלא משנה מה אגיד ,לא ישפוט אותי.

תחושה שפעם הייתה לי עם כולם שם.

תחושה שאני תוהה האם עם הזמן היא תיהיה ניתנת לשיחזור?

האם היא בגלל שינוים שאני עברתי או שינוים שהם עברו או סתם בגלל שעבר זמן?

 

ביום שבת אני הולכת לפגוש קבוצה של חברים חדשים, את רובם הכרתי בחצי שנה האחרונה.

 יהיה ממש מעניין לראות את הבדלי הגישה

אני תוהה האם זה יעיד על כמה שהשתנתי

 

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 4/5/2012 12:41   בקטגוריות בשורות טובות, חברים, חשבון נפש, נפשי, פילוסופי, קצר, אהבה ויחסים, סיפרותי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)