לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2015

מסוחררת


בהיבט המאוד פיזי של המילה ציפתי לעשות הרבה יותר בסופ"ש אבל כבר מאתמול בצהריים-ערב

סחרוחרת וכאב ראש משתלטים עלי,בקושי הצלחתי להגיש את התרגיל לא הספקתי ללמוד יותר

ולא הצלחתי לעשות דברים רבים שרציתי אבל הצלחתי לעשות את דחוף

וגם לדבר אתך לא שיש לי מספיק ביטחון שנהנת לדבר איתי אבל זה עדיין היה נחמד

נכתב על ידי lily_ kane , 20/6/2015 23:27   בקטגוריות קצר, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על ראש הצוק


אני מתבוננת מרחוק ומלמטה

הכול נראה כל כך קטן

אך כל צעד להתקרב נראה כל כך מפחיד

התנגשות חזתית

מתוך רצון להרגיש

נכתב על ידי lily_ kane , 16/6/2015 12:01   בקטגוריות נפשי, פילוסופי, קצר, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרה


המוח שלי במעיין מצב 'קיפאון' הוא כבר לא באותו מצב 'חירום' שהוא היה בו במהלך השבוע שעבר

למעשה הוא אפילו מאפשר לעצמו גם להנות מרגעים מסוימים למרות זאת, זו כבר מזמן לא שלווה וביטחון.

כמובן שזה היה צפוי ברמה מסוימת, אני לא יכולה לצאת מסדר יום מבלי שזה יכניס אותי לחרדות.

למדתי לקבל את מחשבות המוות כחלק שלעולם לא יעבור לגמרי מחיי.

 

הרגשות שיש לי בזמן שאני חווה את החיים ולא מקשיבה לחרדות של הלפני ללא ספק

שוות את זה, אבל לולא הלימודים וחוסר הרצון לאבד את העבודה. חלק בי היה רוצה להתפרק לגמרי

לא לתפקד לאיזה שבועים או חודש לשבת אפרקדן על המיטה למצוא איזשהו מרגוע ופשוט אז להתחיל לחיות מחדש

למצוא את כפתור ההתחל שאבד לי.

 

המדינה לא מכירה בי כחולת נפש, אז אני לא מאפשרת לעצמי להתנהג כאחד, לא משנה באיזה שירותיות אני מחזיקה את חיי

אני על הקצה כי אין מקום אחר שאני אוכל לחיות בו כפי שאני.

כאשר בחור בים התחיל קיבלתי תזכורות כואבת לכמה שאין לי על מה לדבר עם ה"רגילים"

ומצד שני אחרי שנים שלא היה לי בטחון לבגד ים,זה כן מחמיא.

 

משהו לא רציני אולי מתחיל, אני רוצה שיתחיל חלק ממני לפחות

חלק אחר מת מפחד.

ולחלק אחר כואב שנראה שהאקסית לא תתגבר

היא אומרת שהיא מטפלת בעצמה ברור לי שזה לא תהליך קל או נגמר

אני אשמח אם יהיה לה טוב אבל אני לא יכול להבטיח לה את עצמי חזרה

כרגע אני אשמח אם אני אצליח לקבל את עצמי חזרה

 

 

 

נכתב על ידי lily_ kane , 7/6/2015 18:52   בקטגוריות חשבון נפש, חרדות, מחשבות, נפשי, פילוסופי, קצר, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)