לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

בכול בוקר


בכול בוקר היא מתכווצת בכאב ונושמת עמוק

בכול בוקר היא מסתכלת בחלון וחושבת

הזמן עוד רחוק

ובכול בוקר היא מבטיחה לעצמה

תשרדי בקרוב יהיה טוב

היא מבטיחה לעצמה שהיא תשתפר

שיהיה בקרוב לה טוב יותר

 

יש ימים שטוב לה

יש ימים שפחות

אבל בכול בוקר היא ממשיכה לקוות

 

רוב הזמן היא מרגישה שהיא משקרת לעצמה

אבל בכול בוקר,אם כל כאב ופחד

כדי לצאת מזה היא מבטיחה

נכתב על ידי lily_ kane , 28/7/2009 11:56   בקטגוריות חרדות, נפשי, נשיות, סיפרותי, שחרור קיטור  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא שחור ולבן יותר


אני של היום לא מזהה את אני של הלילה

או יותר נכון שהמוח שלי מחליף משמרת אישיות בשלוש בצהריים

אבל גם זה לא נכון ,אין בדיוק חלוקה מושלמת

עדיין יש קשרים דקים, פעם היתה חלוקה יותר ברורה

 

היום היא יותר קשורה ופחות ברורה

זה לא חד וחלק כל כך

חיוך אירוני מרוח על שפתי

 

האם לזה התכוונה המשוררות כשאמרה שאני צריכה להבין את המורכבות של הדברים

נו אז הנה עכשיו לא הכול שחור ולבן

כן,זה פשוט עוזר לי כל כך הרבה

 

נכתב על ידי lily_ kane , 27/7/2009 19:43   בקטגוריות "הגיון צבאי", נפשי, נשיות, סיפרותי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלומות מסוכנים


הגעתי לאמא לסופש ארוך

מצד אחד היה נחמד

פגשתי שני אנשים חדשים במעורת השועלה

ולמרות הפחדים שלי,היה לי מאוד נחמד

עדיין היה לי מסכה של ביטחון עצמי אבל הרשתי לעצמי יותר 

מבפגישה ראשונה רגילה

אני חושבת שנחוץ לי ויסקי ביותר מפגשים חברתיים

 

קיבלתי עידוד מן השועלה ומן סבתא אבל הראשון נקרא כאן ההיפי

המחסום הראשון נעלם ואני נושמת שיחרור רגעי

לשיר את השירים שלי , יהיה בזה משהו מרגש

אבל השיר הראשון ששרתי אי פעם היה דוקא 

ריקוד אור הירח חבל רק שלא שרתי אותו למי שבשבילו למדתי

נו מילא אני אשתפר ואשיר אותו לסילפיד

בעע...כמה חלומות מסוכנים בחמש שורות

 

ומן הצד השני של אותו השבוע עייפות קיצונית

נראתי כמו מראינה בשבת ללא גאטו

כל שנייה בליתי במיטה בעיקר בבקרים

אולי כי לא באמת רציתי להיות כאן אבל זה פרדקוס

כי אני גם כן רוצה להיות כאן,אצל אמי יותר מהכול 

אני מרגישה נחוצה

נחוצה אבל גם סחוטה כנראה

 

אין באמת פיתרון או סדר 

כול היום חשבתי אבל הם התפזרו עם הרוח

לא נתינו לתפיסה במילים יותר מזה

 

עידכון נוסף: עכשיו צהרי היום ורק עכשיו אני נוסעת

לא רציתי באמת לקום הפחד שוב אוחז בי

הרעידות האלו,אני רוצה שזה יפסיק

 

דיברו על גיל 50 ברדיו,ואני בקושי רואה את מחר

איך מגיעים לשם,מתי ארגיש טוב בדרך?

 

אני מודה לגאטו שענה לטלפון,השיחה הלחיצה אותי,אבל לפחות הצלחתי לדבר,אני לא רוצה להישאר עם המחשבות האלו לבד

 

וכך שוב שהיה נדמה לי שהכול בעלייה שוב דברים ירדו

נכתב על ידי lily_ kane , 26/7/2009 03:41   בקטגוריות אופטימי, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)