לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ידע שווה כוח



כינוי:  Queer Abortionist

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

חשמל והתחממות גלובלית.


טוב הגיע החופש הגדול לרובכם, לי רק נשאר מתמטיקה מועד ב'.

החלטתי שאני אוסיף נושא לבלוג-הוא יהיה גם על איכות הסביבה ובעיקר מה אתם יכולים לעשות כדי להגן על כדור הארץ (:

אז הנה הפוסט הראשון על איכות הסביבה:

 

חשמל-למה השימוש המוגבר בו פוגע בכדור הארץ? אני מאמינה שהרוב יודעים, אבל לאלה שלא יודעים בדיוק-כדי להפיק חשמל, במדינת ישראל משתמשים בשריפת דלק. הדלק מקורו בנפט שזהו חומר שהולך ונעלם מהעולם כי משתמשים בו יותר ויותר ומתקשים למצוא עוד מקורות נפט. אנחנו לא יכולים לייצר נפט, כי תהליך ההיווצרות שלו היא מליוני שנים. בנוסף, שריפת הנפט פולטת חומר הנקרא פחמן דו חמצני..זהו גז חממה שתורם להתחממות כדור הארץ שאנחנו שומעים עליה כל הזמן, והיא מתבטאת בתופעות מזג אויר מאוד קיצונית ולקרחונים להנמס, מה שיגרום לשקיעת ערים שנמצאות על החוף.

 

אז לזה יש שתי פתרונות. האחד, ואותו אנחנו בתור בני אדם פשוטים לא יכולים, וניתן לחברות גדולות לבצע את זה-להפחית את השימוש בחשמל שמקורו בנפט, ולהתחיל לייצר "אנרגיה ירוקה" (לדוגמא חשמל שמופק מאנרגיית השמש, או מזרימת המים, או מרוח.)

 

הפיתרון השני, שאותו אנחנו יותר מסוגלים לבצע, זה להחדיר בתודעה של כל הציבור עד כמה שזה חשוב להפחית בשימוש בחשמל, במיוחד עכשיו בקיץ שכולם מדליקים מזגן. אז אני לא אומרת שתוותרו על המזגן לגמרי, אבל תחשבו עד כמה אתם באמת צריכים אותו, אולי אפשר להחליף אותו במאוורר. אולי תשתדלו לא להשאיר אורות דלוקים במקום כשאתם לא נמצאים, או לכבות את המזגן כשאתם עוזבים, או לא להשאיר את האור בשירותים כל הלילה...דברים כאלה. היה לי חשוב להסביר את ההשפעות של הדברים האלה לפני שאני נותנת כאן את הפיתרונות. וזה פשוט עניין של הרגל, הרי זה לא שאתם לא מסוגלים לכבות את האור.

 

טוב זה יספיק לפוסט ראשון בנושא (:

 

אוקיי טעות שלי בישראל מייצרים חשמל בעיקר מפחם, אבל גם מדלק בין היתר ועוד כל מיני אמצעים...כדאי להכנס לקרוא על זה קצת (:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%A7_%D7%94%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C_%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C

 

ותודה לbroken entity ^^

נכתב על ידי Queer Abortionist , 5/7/2008 16:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



230

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQueer Abortionist אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Queer Abortionist ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)