לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מוני וקוני (:


הבלוג של אילי וקונייי!!! הבלוג שישגע אותכםםם!! וגם אנחנו די משוגעותתת אז תזהרוווו בקיצר כנסו ותגיבו!!

כינוי:  *+*אילי&קוני*+*

גיל: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2007

אחחחח איזה שנההההההה!!!!


תודה לאל!!!

סוף סוף ,סוף שנה=]

~*~*~*~*~*~*~*~

טוב לפני הכל, אני רוצה לאחל ליעלי שלי מזל טוב!!!! את חברה מדהימה=] תשארי כמו שאת=] ואל תשתני לעולם!!!

~*~*~*~*~*~*~*~

איזה שנה עברה עליי..

טוב כמו שאיתן עשה גם אני קצת קצת אדבר על השנה האחרונה..

 

טוב השנה שלי התחילה קצת הרבה לא טוב.. היו לי שתי חברים...

וזה סיפור שבסוף אכשהו נגמר יחסית די טוב..

חחחח

העיקר שעכשיו כולם מרוצים..

אני מזכירה אתכם ראשונים כי השנה הזאת עסקתי הכי הרבה בכם...

אתם מאוד חשובים לי..

ואני ממש מצטערת אם פגעתי באחד מכם.

 

קובי-

יש לי כל כך הרבה לומר לך.. והמילים פשוט לא יוצאות..

כל כך קשה לי להגיד לך מה אני חושבת..

אתה אחד האנשים היותר חשובים לי.

חצי מהשנה הזאת לא דיברנו. והיה לי מאוד קשה.. אני אוהבת אותך=]

הכי הכי הכי בעולם!!! חחחחחחח אני יודעת שכבר נמאס לך לשמוע את זה.. אבל אתה יודע איך אני..:P

פשוט מתה עלייך=]

 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

אממ.. הכרתי מלא אנשים חדשים!

רבתי עם אנשים השלמתי עם אנשים צחקתי שרתי רקתי והכל עם האנשים שאני הכי אוהבת בעולם!

לכל אחד עכשיו שקורא פה..

אם אתה קורא את זה , זה מכוון אלייך! כן כן אלייך! D=

כל אחד מהחברים שלי עשה לי את השנה הזאת למושלמת!

עם כל העצב והבכי שהיו באמצע כל אחד ממכם גרם לי להרגיש הכי טוב בעולם כל מילה כל חיבוק כל נשיקה של אחד מכם גרם לי להרגיש מאושרת.

תודה על הכל.

אתם החברים שלי ואני לא החליף אותכם לעולם=]

כי אתם כל עולמי!!!

 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

מש"צים יקרים שלי..

כן אני מפרידה אותם קצת מהשאר... אין מה לעשות..

כל חיי גם סובבים סביב המשצ"ים... אוחח אנשים מכפר סבא כבר משתגעים מזה..

אני היחידה מכפר סבא שבאמת נשארה נאמנה למשצ"ים ועדיין הולכת לכנסים... חחחח

טוב כי אתם באמת אנשים עם לב זהב!!

אתם מקסימים!!! כולכם!! קשה לפספס אתכם.. את הריקודים את השיגעונות את שירים ואת הביחד הזה!! ואני גאה להיות חלק מכל זה!

אני אוהבת אותכם המון=]

והלוואי ונמשיך להיפגש ולשמור על קשר.

 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

וואיי

פוסט שהיה אמור לסכם את השנה הפך פיתאום לפוסט תודה..

אני עסוקה תמיד במה שהכי טוב לאחרים..

וכל השנה הזאת, זאת  הייתה המטרה שלי.. אני חושבת שדי הצלחתי..

אני צריכה להמשיך ככה..

אני אוהבת לראות את החיוך שיש לאנשים על הפנים ושאני גורמת למישהו לחייך.. זה הכי כיף בעולם=]

ויחד עם זה אני רוצה למצוא לי מטרה חדשה...

בנוסף למטרה הישנה.

אני רוצה להוסיף את המטרה- להקשיב תמיד ללב, ולא להתרכז במה שאנשים חושבים עליי.

השנה הזאת התרכזתי גם במה שאנשים חושבים עליי.

זה מאוד הציק לי.

אני מקווה מאוד שאני יצליח=]]

ושכל המטרות של כולם יצליחו גם כן=]]]

 

שתיהיה לכולם שנה טובה, שנה מתוקה, שנה מדהימה, שנה מלאת הפתעות, שנה של חיבוקים ונשיקות, שנה מלאה אהבה וגעגועים לאנשים אהובים=]

 

 

באהבה ענקית=]]

 

אליה

 

נמו,   בשביל כמה אנשים...

 

נכתב על ידי *+*אילי&קוני*+* , 31/12/2007 17:42  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מרגישה שדוחקים אותי לפינה


כאילו משהו חוסם אותי מלפרוח ולהיות באמת שמחה,זה כל כך מדכא

 

 

 

בדיוק הלכתי לאכול ארוחת ערב,

התכוונתי לשפוך לכם את הלב שלי עד הטיפות הכי קטנות של הכאב אבל אני אקשיב למשפט שאבא אמר לי

"זה מסוג הימים שעדיף ללכת לישון.."

 

להתקלח ולמיטה

לילה טוב

והלוואי שיהיה כבר טוב

נכתב על ידי *+*אילי&קוני*+* , 27/12/2007 21:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה מצחיק זה :)


חחח אני מסתכלת בפוסטים ישנים שלי ושל אליה [אילי,אליוש,אוהבתותךךך] זה כתוב בערך בחצי מהפוסטים. יותר מחצי. בכולם!

המילה אילי,אליוש או אוהבתותך!

או קוני. אבל זה סתם מוזר חחח

 

תראו את הפוסט הזה

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=149666&blogcode=3017131

 

הוא אחד המצחיקים

התגובות עוד יותר!

כולם מטפלו לאליה,"למה אני מספר **?!?!?!" "למה לא רשמת אותי?!?!?!?" "למה כתבת שאני כזה וכזה וכזה?!?!" ועוד שטויות,כל כך קטנוני מצדכם אנשים. באמת חחח. 2005- היינו בכתה ח'. איזה רחוק זה נראה

יש שם תגובות מכל מיני אנשים שפעם היו חברים שלי,חלק מכתה ה'. אחת יותר נכון. שהקשר די התנתק [אילנה]. ואחת שעדיין איתי בתזמורת ושאנחנו מכירות מכתה ז' או ח'. לא זוכרת..לדעתי ח'. [עמית בנתורה :)]. עוד אחת שלא הכרתי אבל שמעתי עליה תמיד..והיה לה שם נחמד כזה,כמו של התינוקות ב"צער גידול בנות". ועכשיו היא איתי בכתה [מישל]. ואחת שגם הכרתי דרך אליה,ילדה קופצנית ועליזה,יפה,עם חוש אופנתי חזק במיוחד [שחף]. אחת שהייתה איתי בכתה בחטיבה,אני לא יודעת עד כמה היינו חברות אבל היא הייתה די סבבה :) [לירון]. מישהי שהכרתי ביומולדת של אליה בכתה ח' לדעתי,ועל היום הראשון נהיינו "חברות" חח. עכשיו אני רואה אותה בכצה ותמיד היא מחייכת אלי ואני מחייכת אליה בחזרה [נועה'לה]. אחת אין לי מושג מי זאת [נוי זיסו]. עוד מישהי שאני מכירה לדעתי גם מכתה ח' או אולי קצת מז',נגנתי קלרינט נחמדה ביותר :) ילדה מקסימה [גל קלמנץ :)].

ואנשים שכתבו עליהם בפוסט [לפי הסדר של המספרים]-
1. יובלוששש המעצבנת [לא מכירה,סורי כפרה]
2. אביב החרמן!!!!- הממ זה שניגן על טרומבון נכון? חח הוא תמיד היה נחמד כזה אבל היה לו לפעמים מבט של מסטול. סתם,הוא אחלה :)
3. עפררר- המנצח כן? חחחחחח איך תמיד צחקנו על זה שאמרת שאני אוהבת אותו הא? כפרעליו. תזכירי לי למה כתבת אותו? [אני כתבתי אותו אחר כך כי את כתבת. שיהיה.]

4. נדב גליק (טינצ'ו!!)- הממ הוא אחד המגניבים,שיער בלונגיני יפה ופנים יפות. חבל שפרש מהקלרינט,אחרת עוד הייתי רואה אותו.
5. נויוששש-זיסו אני מניחה,אני בטוחה שאת בנאדם נפלא!
6. נועה המקסימה שלי!!- אכן מקסימה,נעה'לה קבלי ד"ש :)
7. לירונוששש- שלום נכון? כן,טוב. הממ אין לי כל כך מה להגיד,סורי =\
8. מישל האיטית שלנו.... - למה איטית?! אני חייבת לשאול אותה. אליה תזכירי לי ביום ראשון!
9. מוריה המאמי!!!- מורי'לההההההה מתה עליך :) חמודה שלי :)
10. אליה מירושליים!!- הממממממממממממממממממממממממ שמעתי עליך מאליה. תמסרי ד"ש לכל הירושלמים!
11. סבא טוביהההה!!!!(קורלוששש)- סבא טוביה הא? אוקי. הממ אם את אומרת. :)
12. שני המשוגעת!!- ענקקקקקק
13. קאופמן!!! האוגר שלי!!!- אוגר?!?!? WTF?!?!? למה אוגר!??!?!?!? ממתי קאופמן הוא אוגר?!?! ועוד שלך?!?! יאק! [שתדעי,הוא הביא לי היום 10 אגורות! הוא כבר לא קמצן!]
14. מתן ורדי המהמם שלי!!!!!!- מהמם הא? אין לי שום דבר נגדו,באמת שלא,הוא מוכשר והכל וגם באמת ילד יפה,אבל לא הטיפוס שלי. ואני לא אוהבת את המילה מהמם. חחח
15. דן דן הפקאצ!!!- אוקי :)
16. קוני!- קוני הקקי :))))
17. בלוטמן!! (חמי החמוסס!)- חמי החמוס? אני מניחה שהוא הדוד של סבא טוביה לא? חחחחח
18. טוהרררררררררררר!!-שם יפה :)
19. מוש המושלמת!!!-כפרעליהההההההה [אילנה נכון? אה כן,שוש ומוש. חחחחחח,אף פעם לא הבדלתי מיזאת שוש ומי זאת מוש! עכשיו אני יודעת שאילנה היא מוש. מקסים!]
20. מייט!! (מיטלוששש) [יאיייייי האחרונה!]- מיטל! המממ.. שם נחמד :) לא מכירה אותך,אני בטוחה שאת ילדה מקסימה.

 

 

טוב נגמר הא?

עכשיו אני אענה על השאלון בשביל אליה.

 

האם 9 בת או בן?

בת!!!!!! [אני מניחה שזה נשאר ככה,חזרתי לבדוק רגע.. כןכן מורי היא עדיין בת!]

האם 1 ו-2 יהיו זוג חמוד?

יובל ואביב? לא מכירה את יובל,אבל את אביב כן. הממ אם אליה אומרת שלא,אז לא!

מה לגבי 18 ו-4?

נדי וטוהר? אז מה אם היא בכתה ט'! לכו עד הסוף!

באיזה כיתה נמצא\ת 17?

סורי חמודה'לה,כבר בכתה י'.

מתי הייתה הפעם האחרונה שדיברת עם 12?

אף פעם :|

מהי הלהקה האהובה על 6?
המממממממממממממממממממממממממממ לא יודעת!!!!


האם ל-1 יש אחים ו\או אחיות?

אם אליה לא יודעת,למה שאני אדע?!

האם אי-פעם תצא עם 3?
לא ולא :) אבל אני בטוחה שאליה תרצה לנסות ;)


האם אי-פעם תצא עם 7?

חחחחחחחחחחחחחחח ממש לא [בלי להעליב כפרה]

האם 16 רווק\ה?

לא מוכרת לי.. קוני? מי זאת? אה "המפגרת המכוערת הזאת שחושבת את עצמה קרן שמנגנת על קרן בקרן המוסיקה" [זה הכינוי החדש שלי לכמה אנשים]? אז,לא כרגע לא.

מהו שם משפחתו\ה של 15?

בטח! קרני! אני מקווה שלא השתנה. [היה כתוב בשאלון של אליה].

מהו שמו\ה האמצעי של 10?

שמה האמצעי של אליה מירושלים? לא יודעת :S

מהו הדבר ש-5 הכי אוהב\ת לעשות?

קקי :) חחח סתם. הממ לא יודעת,לא מכירה. אליה כתבה "לעצבן אותי" [כלומר אותה,את אליה]. אז יש מצב שזה עדיין ככה.

האם 13 אוהב\ת שוקולד?

קאופי אוהב שוקולד? אוקי :)

האם יש קשר כלשהו בין 4 ו-8?

לא יודעת.

לאיזה ביצפר 20 הולכ\ת?

הייתה באלון,אין לי מושג מה עכשיו.

ספרי עובדה אקראית על 11:

דוד שלה זה חמי החמוס!

ועל 1:

כפרעליהההההההההה לא מכירה אותה.

ועל 9:

ילדה יפה ומקסימה,ותמיד מצחיקה אותי. הקול שלה מצחיק אותי :)

האם אי פעם היית דלוקה על 15?

חחחחחחחח לא הכרתי אותו

איפה 3 גר/ה?

בצורן אם אני לא טועה

מהו הצבע האהוב על 4?

אליה אמרה כחול,נלך על כחול!

האם תתמזמזי עם 14?

או גאד דאמט לא!ממש לא. אל תעלב חמודי,אבל זה סתם יהיה מוזר ממש

האם 5 ו-6 חברים\ות הכי טובים\ות?

לא יודעעעעעעעעעעת

האם 7 אוהב\ת את 20?

לא יודעעעעעעעעעעת

האם 8 אוהב\ת את 19?

לא יודעעעעעעעעעעת

האם פגשת את 2?

כן! פגשתי! [לפני איזה שנתיים]


איך פגשת את 18?

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא פגשתי

האם ל-10 יש חיות-מחמד?

לא יודעת.

האם 12 מבוגר\ת ממך?

הממממממממממממממממממממממממממממממ לא יודעת


האם 17 היא\הוא האדם הכי סקסי שקיים?

הממממממ לא. חחח


 

 

 

זהו,היה נחמד היה חביב [קלע ישר ולא מסביב].

 

הממ אני עייפה והגיע הזמן לישוני

לילה טובי :)

מצפה לתגובות מוזרות מרוב האנשים שהופיעו הפוסט הזה,אליה תפיצי אותו אני לא מכירה חצי מהם.

שיהיה לכם סופ"ש מעולה!

 

קרן

 

כצה-

בהצלחה מחר במתמטיקה!

 

 

 

 

תכנסו לזה-גם את אליה,תזכרי...

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=149666&blogcode=3519803

ותגידי לי על מה רבנו שם..

נכתב על ידי *+*אילי&קוני*+* , 22/12/2007 01:30  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*אילי&קוני*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*אילי&קוני*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)