לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2002    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2002

סבתא שלי מתה היום


לפני כמה שעות סבתא שלי מתה.
אמא שלי בחו"ל ותחזור רק ביום חמישי לארץ וכך גם אחותה התאומה.
סבא שלי, בעלה של סבתא שלי, מת גם הוא לפני חודשיים ושבוע...
אני יודע זה הפרש די קטן.

סבתא שלי היתה חולה באלצהיימר כבר 15 שנה, כך שלא היה כבר ממש ממי להפרד...
היא היתה במצב די דומה למוות כבר כמה שנים.

בכלל, שאני רואה את חולי האלצהיימר וחולים עם בעיות דומות, אני שואל את עצמי, האם באמת יש טעם להחזיק חיים לשם מה שמכונה "קדושת החיים"?!
הרי אין דבר יותר מבזה מלראות אדם גוסס, מאבד צלם אנוש, רב ומסתכסך עם משפחתו בשל מחלתו ובסופו של דבר מאבד כל קשר למציאות ולעולם שסובב אותו.
לי, בתור ילד, היה מאוד מוזר לראות את סבתא של מתנהגת כפי שהתנהגה.
גם כיום, כאשר לסבתי השניה (שעברה כבר את גיל 90) יש אלצהיימר בשלב פחות חמור, קשה לי לתפוס עד הסוף, מה הטעם להמשיך לחיות כאשר המוח בוגד בגוף.

שלא נכנס לצמחים שלעולם לא ישובו ולעיתים גורמים לסיפורים משפחתיים סוחטי דמעות...

אשמח לקרוא מה שיש לכם להגיד בנושא.
נכתב על ידי ashmash , 22/9/2002 22:20   בקטגוריות פסימי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-18/10/2003 00:59




464,878
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)