לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2003

אישה מפלצת ; איש מפלצת


 
אישה מפלצת

אתמול התקשרתי לאמא שלי בסביבות השעה שמונה ורבע בערב, ושאלתי אותה מתי היא מתכוונת לבוא, כי אני רוצה את האוטו כדי לנסוע לקניות.
היא השיבה שהיא בדרך, כך שהנחתי שתוך לכל היותר חצי שעה היא תשוב חזרה הביתה.

הזמן עבר, חלפה חצי שעה, שעה חלפה לה גם כן ומתישהו בסביבות השעה אחת עשרה בלילה, הלכתי לישון.
ומי לא באה?

חשבתי לעצמי, אישה מפלצת, איך היא יכולה לשקר לי במצח נחושה ולהגיד שהיא כבר מגיעה , במיוחד לאור העובדה שהסברתי לה מדוע אני זקוק למכונית, והיא פשוט לא מגיעה.
חיזקה את תחושתי גם העובדה שהיא לא ענתה לטלפון הנייד, אליו התקשרתי פעמים רבות.

היום בבוקר התעוררתי בסביבות השעה שש וחצי בבוקר, בשבע וחצי הערתי את אמא שלי, שאלתי אם היא לא מתכוונת לקום וללכת לעבודה. מיד לאחר מכן שאלתי אותה מדוע היא לא הגיעה אתמול לאחר שהיא אמרה שהיא כבר בדרך. היא אמרה שהיתה לה תאונה עם הרכב.

מסתבר, שאיזו נהגת אחת עקפה את אמא שלי מימין (דבר סביר בהתחשב בכך ששמירה על הימין היא לא נר לרגליה של אמי נוסף על כך שהיא גם נוסעת לאט), ואיכשהו תוך כדי חזרה דפקה את הצד הימני של החזית של המכונית של אמא שלי (מסתבר שלא רק עצים גורמים לתאונות).
עכשיו במקום להחליף פרטים, כפי שהיינו מצפים מכל בר דעת, האישה האהבלה התעקשה להתקשר קודם לבעלה, על מנת שהוא יגיע ורק אז הן יחליפו פרטים (מזל שאמא שלי לא באה גם בדרישה הזו, כי אז זה היה נמשך נצח, כי אבא שלי קצת מוגבל בתנועה מאז 18/1/2002).
בקיצור, זה עיקב את אמא שלי די הרבה זמן ובסופו של דבר, לא עשיתי קניות (ואם זה לא היה ברור, היה מדובר בקנית מזון, כמו מנות חמות וכאלו שאני אמור רק למזוג מים ולאכול ארוחת צהריים מהירה שתשביע את רעבוני עד הערב).

וגם על כך נאמר : אוף!
ולמי שתהה, לאמא שלי, שלום.

איש מפלצת

קראתי היום במהדורה המקוונת והמוקטנת (נו, לפאלם) של CNN על כך שבגרמניה, נידון למאסר עולם צעיר בן 28, סטודנט למשפטים אשר חטף את Jakob von metzler, בנו בן ה-11 של בנקאי גרמני ידוע (המחזיק בבעלותו את אחד הבנקים הפרטיים הראשונים בגרמניה) אשר משפחתו של הסטודנט הייתה מיודדת עם משפחת הבנקאי, רצח אותו ואז ניהל משא ומתן, כאילו הבן עדיין בחיים ודרש כופר של מיליון יורו (בערך חמישה מיליון שקלים למי שמתעקש).

הילד הקטן, נחנק כאשר הודבק סרט אשר כיסה את פיו ונחיריו. הרוצח עטף את הגופה בשק פלסטיק והחביא אותה ליד אדם.
בסופו של דבר הרוצח נעצר לאחר שהוא קיבל את הכסף מהאב של הנרצח.

אני לא יודע מה עובר לכל מי שקורא את זה בראש (בטח יבואו כמה אנשים ויגידו, גרמני, מגיע לו, או כל הגרמנים נבלות), אבל אני  מוכרח לציין שמה שתואר בכתבה היה די מקומם, כיצד יכול מישהו לחטוף ילד, ילד קטן בן 13, לרצוח אותו בכזו אכזריות וכאילו כל זה לא מספיק, למרר את חיי משפחת הנרצח כמה ימים, להפיח בהם תקוות שווא, לדרוש מהם כופר ואם הכל היה הולך לפי התוכנית אני מניח שהוא היה נעלם אי שם בעולם.

לפעמים החוצפה של אנים עוברת כל גבול.
חבל רק שמאסר עולם בגרמניה, בד"כ פירושו 15 שנות מאסר וגם אם במקרה הרצח המזעזע הזה יהיה מדובר כנראה ב-18 שנות מאסר, בגלל חומרת העבירה, עדיין מדובר בעונש קל מידי, עבור רצח והתעללות בילד, תוך כדי התאכזרות למשפחתו.
סיפור כזה כמו שהוא מקומם אותי ומקומם את הציבור בגרמניה, צריך לקומם כל אדם אחר בעולם, אשר מחשיב את עצמו כאדם נאור.

וזה הסיפור על המפלץ הזה, העונה לשם Magnus Gaefgen.

וכאן אסיים את סיפורי המפלצות האנושיות שלי.
אלעד
נכתב על ידי ashmash , 29/7/2003 22:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-30/7/2003 15:47




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)