לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

Nine years and keep counting


 

השנה ה-14 בספטמבר צלצל מוכר. היום לפני תשע שנים הבלוג הזה עלה לרשת. כך זה התחיל.

המטרות התרחבו וצומצמו עם השנים. הבלוג נכתב גם באנגלית, מידי פעם. מצאתי עצמי כותב לא פעם על דברים שאינם דעתי ועל פי רוב אני מנסה לשמור את דעותיי לעצמי, גם אם הן עשויות להשתקף מהכתיבה.

 

גם היום, אני עדיין לא בדיוק בטוח איך הבלוג עובד. כלומר טכנית אני מבין איך זה עובד, אבל אני עדיין לא סגור על ההשפעה שיש לדבר הזה, יומן רשת, עלי, על אחרים ובכלל. מה הופך בלוג לבלוג "טוב" - מספר הקוראים, הנושאים, האיכות, איכות האישיות המפרסמת את הדברים?

 

אני מניח שהשרת עליו ישראבלוג יושב יקרוס ביום מן הימים ועמל של תשע שנים (ובקרוב יותר, כנראה) יישקע משל היה אטלנטיס. אבל אולי ביום מן הימים, בעוד עשור, מאה או אלף שנים, מישהו יימצא את הגיבובים שנכתבו פה בעלי ערך או למצער מרתקים.

אני קורא מעת לעת קטע או שניים שכתבתי ונזכר בעניינים נשכחים. רואה כיצד השתניתי, ולו במעט, במרוצת תשע השנים האחרונות.

רק בשביל זה היה שווה.

 

תודה לכל הקוראים והקוראות, העוקבים והמזדמנים, שנכנסו לפה לפחות 416,895 במרוצת תשע השנים האחרונות.

אלעד

 



Powerscourt, County Wicklow

נכתב על ידי ashmash , 14/9/2011 17:32   בקטגוריות ושמחת בחגך, פניה לקוראים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hagigit ב-29/9/2011 18:28




467,154
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)