לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

עצלנצח


 

הבהרה: אני לא מקבל כסף על כתיבת הקטע הזה (או בכלל). אם הייתי מתבקש לקבל תשלום בעבור הפרסומת הבאה הייתה מסרב.

ואחרי שהבהרנו את הכתם השחור הזה...

 

צפו בסרטון הבא והתמוגגו:

 


 

 

אני מניח שכל מילה מיותרת. לא ברור לי מה פתטי יותר, המוצר, Forever Lazy - אוברול עשוי פליס - או האופן שבו משווקים אותו במשך שתי דקות.

אני מניח שהאופן בו המוצר משווק מנצח.

החימום עולה כסף, המאבק בשמיכה מטופש (גדולה מידי, קטנה מידי וכו')...

לכן הפתרון הוא עצלנצח (התרגום שלי, תודה). המוצר שלא תבינו כיצד הסתדרתם בלעדיו לפני כן.

היתרונות של הבגד המכוער הזה נטחנים עד דק בסרטון. כמה אפשר לדבר אוברול?!

 

הסרטון הזה עלה ליוטיוב לפני כשנה. אני לא יודע עד כמה תפס. אני בטוח שיהיו מספיק אנשים שעשויים לרכוש את זה (מי יודע, אחרי הכל זה רק עוד בגד, אין בזה משהו רע באופן אינהרנטי) ואולי אף יהיו אלו מנהיגי דעה (ותודה לאליהוא כ"ץ על המושג הזה. עוד על מנהיג דעה כאן) המראים להמון מה נכון.

זה עבד עם קרוקס (Crocs) שעל אף המראה המגושם הפכו ללהיט לפני מספר שנים. לפתע, כפכף גומי צבעוני עוזב את החוף או המקלחת, מרחב המחייה הטבעי שלו, וננעל על רגליהם של רבים בכל מקום, משרברב ועד רופא חדר ניתוח.

אז למה לא בעצם?

 

ואולי זה רק העידוד להיות "עצלנים", שהופך ממשהו שיש להתבייש בו (או לפחות לא להצהיר עליו בראש חוצות) למושא גאווה, מין עץ שצריך להשקות על מנת שיגדל וייפרח, הוא שצרם לי.

נכתב על ידי ashmash , 1/11/2011 22:48   בקטגוריות ביקורת, צרכנות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של contrite ב-15/11/2011 20:59




467,156
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)