הבהרה: אני לא מקבל כסף על כתיבת הקטע הזה (או בכלל). אם הייתי מתבקש לקבל תשלום בעבור הפרסומת הבאה הייתה מסרב.
ואחרי שהבהרנו את הכתם השחור הזה...
צפו בסרטון הבא והתמוגגו:
אני מניח שכל מילה מיותרת. לא ברור לי מה פתטי יותר, המוצר, Forever Lazy - אוברול עשוי פליס - או האופן שבו משווקים אותו במשך שתי דקות.
אני מניח שהאופן בו המוצר משווק מנצח.
החימום עולה כסף, המאבק בשמיכה מטופש (גדולה מידי, קטנה מידי וכו')...
לכן הפתרון הוא עצלנצח (התרגום שלי, תודה). המוצר שלא תבינו כיצד הסתדרתם בלעדיו לפני כן.
היתרונות של הבגד המכוער הזה נטחנים עד דק בסרטון. כמה אפשר לדבר אוברול?!
הסרטון הזה עלה ליוטיוב לפני כשנה. אני לא יודע עד כמה תפס. אני בטוח שיהיו מספיק אנשים שעשויים לרכוש את זה (מי יודע, אחרי הכל זה רק עוד בגד, אין בזה משהו רע באופן אינהרנטי) ואולי אף יהיו אלו מנהיגי דעה (ותודה לאליהוא כ"ץ על המושג הזה. עוד על מנהיג דעה כאן) המראים להמון מה נכון.
זה עבד עם קרוקס (Crocs) שעל אף המראה המגושם הפכו ללהיט לפני מספר שנים. לפתע, כפכף גומי צבעוני עוזב את החוף או המקלחת, מרחב המחייה הטבעי שלו, וננעל על רגליהם של רבים בכל מקום, משרברב ועד רופא חדר ניתוח.
אז למה לא בעצם?
ואולי זה רק העידוד להיות "עצלנים", שהופך ממשהו שיש להתבייש בו (או לפחות לא להצהיר עליו בראש חוצות) למושא גאווה, מין עץ שצריך להשקות על מנת שיגדל וייפרח, הוא שצרם לי.