לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

טיול בדלית אל כרמל, קיסריה, תל אפק ועוד...


 

אח שלי הגיע לביקור של איזה שבועיים היום בצהריים.

אז נסעתי לאסוף אותו משדה התעופה ובדרך טיילתי לי בכל מיני מקומות שכבר מזמן לא יצא לי לבקר בהם.

 

 

התחלתי בקפיצה לדלית אל-כרמל. הרבה לא היה לי מה לעשות שם, אבל רציתי לקנות לחמניות. אז קניתי וגם צילמתי כמה תמונות...

 

 

 

צילם נערה עם עיניים יפות (אני לא בטוח שזו הנערה האפגנית המפורסמת)

 

 

מנהיג דת דרוזי (ככל הנראה השייח אמין טריף עליו השלום)

 

 

הרחוב הראשי של דלית אל-כרמל

 

 

הפרסומת ששיכנעה אותי לרכוש מעתה ועד עולם רק תנובה! (אם דבריו של פרופסור וימן לא הספיקו )

 

 

אהבה מעבר לפינה בדלית אל-כרמל

 

 

שם המסעדה הזו, "מסעדת מסעוד" הזכיר לי מעט את עזאם עזאם

 

 

 

אחרי שעזבתי את דלית אל-כרמל, ירדתי דרך כביש נחל תות (שמו העברי של ואדי מילק - עיוות המילה הערבית - מילח, או בתרגום לעברית מלח) והתחברתי אל כביש החוף, בדרכי לקיסריה.

 

בקיסריה לא ביקרתי מאז אפריל דאשתקד, לכן שמחתי מאוד לטייל שם, מה גם שהאתר היה די שומם, למעט מספר מבקרים במסעדות שבאתר, כמה פועלים ערבים שעובדים לשקם את הטיילת שנהרסה בסופה לפני שנתיים ומטיילים בודדים.

זה טוב, כי זה איפשר לי לטייל בשקט ובשלווה, מבלי לגרוע מהנאתי על ידי הפרעות אקוסטיות.

 

 

המסגד הסמוך לנמל העתיק בקיסריה

 

 

דייג נכנס לתוך המים על מנת לדוג

 

 

פסיפאס מהמם. אחד מיני רבים

 

 

תמונת קשתות בכניסה לבית המרחץ בציבורי העתיק שבקיסריה

 

 

עוד דוגמא לפסיפס (מוזאיק) יפהפה

 

 

ריצפת שיש בבית המרחץ

 

 

תמונה של האמפי-תיאטרון השומם בקיסריה

 

 

 

לאחר שעזבתי את קיסריה, הדרמתי בכביש החוף על מנת לבקר בגן הלאומי ירקון, היכן שחורבות מצודת אנטיפטריס (שאני מכנה כאשר אני מדבר אנטיפסטי) ממוקמים.

בצומת גלילות, בעודי עומד ברמזור החליט הנהג ברכב לפני לצאת, להתמתח ולהוריד את המעיל. צילמתי.

 

בפארק עצמו היה מדהים. שילוב של טבע, חורשת אקליפטוס נטועה וחורבות מבצר עתיק, בשילוב עם הרבה כבשים עשה את שלו...

 

 

 

הברנש ברכב לפני יוצא מרכב - ישראל או לא?

 

 

כבשה אוכלת

 

 

 

אנפה - ותודה לקוראים שעזרו לי במלאכת זיהוי העוף

 

 

 

האנפה בזמן מעופה מעל השלולית - איזו ציפור חביבה

 

 

 

דוגמא מצויינת לטעות של מתחילים - אסור להזיז את המצלמה בזמן צילום אובייקט נע

 

 

 

מצודת תל אפק (אנטיפטריס)

 

 

 

בתוך המצודה

 

 

 

במסגרת הדברים שמזכירים לי את עזאם עזאם - שוחזר על ידי צבי בן צבי...

 

 

 

הרועה והעדר

 

 

 

ילדה קטנה וחמודה וברקע כמה כבשים

 

 

 

כבש עם עגיל באוזן (או סתם מספר)

 

 

 

אחרי הטיול הזה עוד הספקתי להסתובב קצת ברמת אביב, לאסוף את אחותי ולנסוע לשדה התעופה.

בשדה התעופה באופן לא מפתיע היו פקקים בכניסה.

גם בטרמינל 3 החדש, לא התחשבו בזה שמדובר בישראל וכל הנהגים ונהגי המוניות נתקעים בכניסה וחוסמים את הנתיבים.

יש צילומים, אבל החלטתי לא לשים.

 

מה שכן החלטתי לשים זו תאונה קטנה שהייתה באילון צפון, גרמה לפקקון תנועה. הנה שוטרת עוזרת לנהג לדחוף את אחד הרכבים שהיה מעורב בתאונה, על מנת שלא יחסום את הכביש שכעת מוסיפים לו עוד נתיב, על מנת שבפקקים שיש בו מידי בוקר, יוכלו להתקע בארבעה נתיבים ולא בשלושה (באזור המדובר שנמצא בחלק הצפוני של נתיבי אילון).

 

 

 

שאומרים ברדיו "סקרנים" מתכוונים אלי (לא אני נהגתי, אז זה בסדר)

 

נכתב על ידי ashmash , 28/1/2005 20:27   בקטגוריות טיולים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלך הפושטקים ב-1/2/2005 17:12




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)