לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

שעשועי לשון גסים להעלאת הרייטינג


סוף השבוע הגיע.
איזה יופי.
בכל אופן, אין הרבה זמן לכתוב, אבל בכל זאת, יש לי כמה דקות שאני יכול להשקיע בעדכון הבלוג ובהלאת המספר בקאונטר (אני מצרף תמונה שמאשרת שהיו כבר 8,000 כניסות לבלוג, שזה לא מרשים במיוחד, אבל זה בהחלט מספק אותי).

אז כפי שכבר אמרתי, לכתוב הרבה, אני לא אכתוב, אלא דווקא אצטט משהו משעשע מעט שקיבלתי ב-ICQ :

שיעור מבוא לתורת ההגיון:‏

אם אלף זה לא בית, וגימל זה לא דלת, והא זה לא וו, אז המסקנה המתבקשת:
זין זה לא חטא! ותחשבו על כך טוב טוב...
אז ככה: למצוץ ז זה לא ח, זה א-ב, מחזיקים ב כ היד, מכניסים ל פ.

אך, הנה עוד משהו שאפשר להגיד עליו בגאווה שבעברית הוא נשמע טוב יותר.
If A is not B, C is not D and E is not F, G is defently not H
אכן צולע ביותר.


אז שיהיה סוף שבוע נהדר לכל הקוראים (ועל פוסט זה אפשר גם להגיד צופים).
אלעד

 

כאן הייתה תמונה גסה ומשעשעת, אשר החלטתי לצנזר בעקבות תגובה נזעמת וגם מפני ששקלתי זאת שוב וזה נראה לי כיעור הבלוג.

אם מישהו/י רוצה לקבל את זה, שישלח לי אי מייל או הודעה ב-ICQ.

אלעד

 

 

 




גם אני חטאתי בהיבריס של הרייטינג

נכתב על ידי ashmash , 22/8/2003 16:27   בקטגוריות קשה שפה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-22/8/2003 21:39




467,168
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)