לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

הפרוייקטים שלי


 

שמתי לב ש"הנושא החם" בישראבלוג הוא "הפרוייקט שלי". ואני אוהב פרוייקטים מטופשים. אז הנה האחרון שאני עובד עליו.

 

עץ אחד, הרבה פעמים/זמנים (או באנגלית: One Tree, Many Times). בגדול אני מצלם את אותו עץ שנמצא ליד בית שלי בזמנים שונים ושם הכל תחת סט אחד בפליקר.

בעודי מצלם את העץ הספיקו לשאול אותי האם הבחנתי בארנבים, לצעוק עלי שאני רוכב (על אופניים) בצד הלא נכון ושאלו אותי מה כל כך מעניין בשדה הזה.

 

הנה תמונה אחת מהפרוייקט. השאר בקישור הנ"ל:

 



 

 

אתם מוזמנים לעקוב ולראות כיצד ייראה העץ בשלכת (העלים החלו להצהיב לאחרונה), בערפלי הבוקר של קיימברידג', אולי בשלג (בתקווה שיירד קצת השנה).

 

 

פרוייקט נוסף שכבר כתבתי עליו בבלוג כמדומני היה לצלם תמונה של עצמי מידי יום, בתקווה עם רקע מעניין, במשך שנה, בין יום הולדתי ה-29 ל-30. התוצאה היא הסרטון הבא:

 

 


 

 

 

והיה גם את פרוייקט הריחוף מסביב לספייר של דבלין. לצורך כך הגענו בטקה ואני למקום לפני שש בבוקר וניתרתי מסביב לספייר מאות פעמים. התוצאה היא הסרטון הבא:

 

 


 

 

היו עוד אתרי צילום והמון קפיצות, אך לא ערכתי אותן לסרטון.

 

 

אך זו לא חוכמה לדבר רק על פרוייקטים מהעבר. אחרי הכל, הנושא החם מדבר על פרוייקטים לעתיד. שני דברים שמתישהו אני רוצה לעשות הם:

 

1. אתגר הקינמון (Cinnamon Challenge). הכי פשוט להסביר מה זה הוא אם תצפו בסרטון הבא (תדלגו על הדקה הראשונה):

 

 


 

 

אם אהבתם, אולי תרצו לבזבז שלושת רבעי שעה בצפייה באנשים מנסים לעמוד באתגר:

 

 


 

 

 

2. פרוייקט צילום של כל הדברים שאני אוכל במשך חודש. מרתק לראות מה אני מכניס לפה. זה לא משתווה להישג של דוקטור נקמץ, הממציא היפני התמהוני, אבל יש לי עוד דברים לעשות חוץ מלצלם את מה שאני אוכל במשך עשרות שנים...

 

 

וכמובן, אני כותב סיפורים קצרים. חלקם אפילו טובים (לטעמי). מתישהו ודאי ארצה לאגד אותם לכדי ספר. האם גם זה פרוייקט?

נכתב על ידי ashmash , 26/10/2013 21:39   בקטגוריות מחיי היומיום  
הקטע משוייך לנושא החם: הפרוייקט שלי
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




467,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)