לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

הקרב על המילקי


 

לפני חודש בערך, גיליתי לתדהמתי שבמוצר מילקי יש ג'לטין, אותו חומר אשר מופק מעצמות דגים ועוזר לחבר'ה בשטראוס לאגד את הקצפת של המילקי.
כמובן שבאופן מידי הפסקתי לצרוך את המוצר (צמחוני או לא?)!
והיום, החלטתי לנקוט יוזמה ולשלוח לחברה אי מייל בנושא.
נראה מה יילד יום, מה יהיו ההתפתחוויות ומה תהיה תגובת החברה על המכתב הבא:

שלום רב לכם
עד לפני כחודש, הייתי בין לקוחותיכם הנאמנים וצרכתי בין השאר "מילקי".
לפני כחודש, כאמור, התבוננתי ברשימת הרכיבים של מעדן החלב מילקי וגיליתי שאחד מהרכיבים של המוצר הוא ג'לטין, חומר המופק מעצמות דגים
ובעלי חיים.
בתור צמחוני, אשר לא נוהג לאכול בעלי חיים שהומתו (גם עם עברו סידרה של עיבודים) הפסקתי מיד לאכול מהמוצר הזה ועוד מספר מוצרים אחרים של
חברתכם המאוגדים על ידי עצמות דגים (כמו למשל מעדן דנונה מוקצף) ובאותה הזדמנות אני ממעט לרכוש מוצרים של חברתכם ומעדיף את המוצרים של
חברות מתחרות, גם כאשר לא מדובר במוצר המכיל ג'לטין (למשל חלב ומעדני חלב נוספים).
יתרה מכך, אינני מרגיש כלל חסרון של מוצריכם, מפני שלחברה המתחרה בכם, טרה שמה, יש ליין שלם של מוצרים העונה לשם "ג'ננה" אשר
כלל לא מכיל ג'לטין ומדובר במעדני חלב וקצפת באיכות גבוהה, אפילו יותר מזו של "מילקי".
ועל אף האמור לעיל, הייתי שמח להתעורר בוקר אחד ולגלות שחברתכם הפסיקה את השימוש בג'לטין במוצריה, וכך, גם אני, צמחוני אשר לא אוכל
בעלי חיים (ובכלל זה דגים) אוכל להנות מהאפשרות לבחור בין מוצרי החלב של שטראוס לבין אלו של של טרה ולא אקנה באופן בלעדי את מוצריה של טרה
בלבד.
כמובן שאת המכתב הזה אני כותב בשמי, אולם אינני לבד במערכה, אני מפיץ את מכתבי זה אליכם גם במספר פורומים באינטרנט העוסקים בצמחונות וצרכנות
וכמובן דואג לחדד את הנושא בקרב חברי.
אשמח לקבל את תגובתכם בנדון.
אלעד




התמונה מאתר שטראוס

נכתב על ידי ashmash , 7/9/2003 17:39   בקטגוריות צמחונות וטבעונות  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-9/9/2003 19:36




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)