לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

קרבות, יונים, ארטיקים, בתי פאר ודברים ביזאריים אחרים


 

PAX!

הנה לנו עוד פוסט שלמעשה מספר סיפור בתמונות. לאו דווקא סיפור הגיוני, לאו דווקא סיפור הרפתקאות מופלא של דן בראון, אבל בהחלט סיפור שהוקדשה לו מחשבה על ידי ולכן הוא ראוי בעיני (בלבד).

 

 

 

את התמונה הבאה, צילמתי בבית של שמש, מפני שכאשר ראיתי את הבובות (אגב, את השמאלית אני קניתי לשמש מתנה ביפן ושלחתי בדואר), במיוחד האמצעית, נזכרתי בלצ' האלמותית...

צפו בתמונות פורים שלה ותבינו למה כוונתי...

 

 

 

 

התמונה הבאה היא של יונה שנמצאת שלא במקום הטבעי שלה - בתוך מבנה.

 

 

 

 

את קרב הארטיק נגד ספל תה חד פעמי, בין עידן לבין אלכסנדרה, צילמתי בצורה מבויימת למדי.

הוא סמל לאווילות הקיום וכולי. אבל אתם יכולים שלא להסכים עם המסר העמוק שניסיתי להעביר.

 

 

 

 

אלכסנדרה מדגמנת ספל חד פעמי - לפני.

לי זה אגב הזכיר את הפרק של סיינפלד שג'ורג' שימש כדוגמן ידיים.

 

 

 

 

ואלכסנדרה מציגה את אותו ספל, הפעם אחרי.

שערו בנפשכם כמה ספלים כאלה נזרקים מידי יום לאשפתות, בעולם הצרכני בו אנו חיים.

לדעתי, אין לכך הצדקה.

 

 

 

 

בתמונה הזו, תוכלו לחזות בסמל המכונה פנטגון (פנטה - חמש, גון - מצולע [ייתכן והתרגום לא מדוייק]).

אני עדיין סמוך ובטוח שהגברת שלובשת אותו מכת השטן.

כאשר התאמנו טאי צ'י ביחד, היא תמיד לבשה שחור ובכלל, היו עוד כמה סימנים...

לא אתפלא אם יום יבוא ואתפוס אותה שוחטת חתולה בתולה לאור ירח כחול (הירח המלא השני באותו חודש לועזי, דבר שהוא די נדיר ומכאן הביטוי Once in a blue moon).

 

 

 

 

את התיק הצבעוני היפהפה הזה, תפסתי באוטובוס. הספקתי לצלם, שנייה לפני שהבחורה שהוא שייך לה, ירדה מהאוטובוס.

מזכיר לי קצת מנגה, בשילוב עם המון קיטשיות.

אני אהבתי!

 

 

 

 

וכאן אנחנו מגיעים לאזור אחר בחיפה.

כאן תוכלו לראות למשל שער פתוח (לא נגעתי, כך היה מצב הדברים כאשר חלפתי באזור) עליו הכיתוב "נא לסגור את השער".

 

 

 

 

ראיתי חתול חמוד (יש אנשים המאמינים שהוא מביא מזל רע, שכן חתול שחור הוא ולכן יש לירוק שלוש פעמים. דעתי היא שהוא חמוד כאמור).

אתם חושבים שהוא הרגיש מאויים מעצם העובדה שאני מצלם אותו?

 

 

 

 

ועכשיו חידה קשה שכנראה לעולם לא תצליחו לפתור...

הבית הזה ברחוב פאר בחיפה.

מישהו יכול לנחש מה מספר הבית?

אני לא הצלחתי...

 

 

 

 

ומסתבר שתופעת החזרות על מספר הבית, פעמיים ושלוש היא תופעה די רווחת באותו רחוב.

 

 

 

 

ואם כבר עסקנו בשם הרחוב, לא אירוני במשהו, לקרוא לאחד הרחובות העלובים בחיפה, לפחות מבחינת חזות פני הבתים, "רחוב פאר"?

ראו כיצד כל הצנרת בחוץ, כנ"ל החיווט החשמלי. הטיח מתקלף ותיקונים נעשו בחופזה.

וצר לי, אבל מרבית הבתים ברחוב הם בעלי חזות די מזוויעה (חלקם יפים מאוד, כחלק מפרוייקט חזות פני העיר).

אז אם מדברים על אירוניה, ראו את רחוב פאר כדוגמא...

 

 

 

 

עוד דוגמא לבית מפואר ברחוב פאר...

 

 

 

 

וכעת, ראו איזה יופי. כאשר מצלמים חתול בחושך (ובכלל, כאשר מאירים עליו בחושך), העיניים שלו מחזירות אור בצורה יוצאת מגדר הרגיל (שהוא הרגיל לחתולים, אבל עדיין נראה לי הולם להשתמש בביטוי זה כעת).

ראו את החתול הפנסאי הזה...

 

 

 

 

וכעת, נחזור למקום בו צולמה התמונה הראשונה. חדרו של שמש.

שמש מאוד אוהב סרטי DVD.

הגידו אתם, אתם חושבים שהוא אספן אובססיבי במקרה?

כמובן שכל הסרטים שברשותו חשובים ונפלאים...

אבל הוא הפך את הספרייה שלו, לספריית דיוידי, שמתחרה בבלוק באסטר לכל הפחות...

 

 

 

 

 

לפחות יש לו קוף מגניב, תלוי בכניסה לחדר.

כאשר מדברים על שביתות רופאים, מדברים גם על הקוף שלו...

 

 

 

 

 

אגב שמש, אמא שלו הרגה את אבא שלי...

אבל זה סיפור ארוך וכאוב שאין לי עניין לגולל בבלוג.

אמצע שבוע (mittwoch) שמח לכולם...

אלעד

נכתב על ידי ashmash , 29/3/2005 23:23   בקטגוריות מחיי היומיום  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של margi ב-31/3/2005 09:45




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)