לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

חג גדול לספרנים (של וידיאו כמובן)


 
יום הכיפור יחל היום בערב...
לכבוד חג הרולר בליידס, החלטתי להצטרף לאלפי בני ישראל ולהתמזג בנהירה הגדולה לעבר ספריות הוידיאו.

לקחתי את האוטו ונסעתי לספריה שכבר שנתיים יש לי בה מנוי כאשר המנוי היה לעשרים סרטים וכיום נותרו בה 11 (ואפילו לא אני לקחתי את כל הסרטים).

גודש, זו המילה שניתן לתאר בה את מצב התנועה בתוך החנות, כמו באיילון ביום ממוצע בסביבות השעה שמונה בבוקר, כך גם תנועתם של האנשים בספריה התנהלה בכבדות.

הסיבה שהולידה את המהומה, אותה סיבה שבגינה הוידיאומטים מתרוקנים (אפילו מסרטי פורנו, למען השם) היא מפני שמישהו החליט ששידורי טלויזיה הם דבר מוקצה ביום הכיפורים.
מי שחשב שטלויזיה רב-ערוצית תפתור את הבעיה, התבדה, אפילו ערוצים כמו ה-BBC PRIME מוגדרים כערוצים עבריים (יש תוכניות עם תרגום לפעמים) ולכן הם לא משדרים.
רדיו - נכון, אין.

אז מה נותר לצרכני הבידור, אשר חלקם לא יודעים להפעיל מחשב וחלקם לא עומדים בקצב ההקלדה המתיש של ימינו לעשות?
וידיאומטים, ספריות וידיאו.
יופ הכיפורים, אותו יום בו כולם הופכים להיות קדושים מעונים, לא נוסעים, צמים, הולכים לבית הכנסת, הופך להיות היום בו אותם אנשים (ואחרים גם כן) הופכים להיות חוטאים גדולים וצובעים על המדיות הדיגיטליות והאנלוגיות.

טוב, אני מותח ביקורת, אבל בלי לשים לב, גם אני הצטרפתי לעדר (וזה לא שיש לי איזו בעיה לא לראות טלויזיה, אבל תחושת הדווקא מפעמת בי וחוץ מזה, איך ארגיש שייכות למדינת ישראל אם לא אשכיר סרט ביום הכיפורים? בטח יש כאלו שרק משכירים, כדי להרגיש ישראל ולא פותחים בכלל את הטלויזיה בחג, כי הם דתיים או שומרי מסורת :)

הודעה חשובה לפוקדי בתי הקולנוע

אני רוצה להסב את תשומת לבכם ליומנו של הפסיכופט המתורבת שהמחירים הגבוהים, סליחה, השערורייתים שגובים בהם בבתי הקולנוע בישראל נמאסו עליו והוא אוסף אנשים לקמפיין מתוקשר כנגד א.ד מטלון ושות'...

שיהיה לבחור בהצלחה, אני איתו ואתם מוזמנים גם כן!

ונעבור לשלל

ניצלתי את ההזדמנות שאני כבר הולך לספריה ובחרתי סרטי איכות, קלאסיקות מודרנית!

פוקהונטס 2 - הפעם פוקהונטס מגיעה ללונדון, לחפש את ג'ון סמית', בכיר לבה.

הגרינץ' - הייצור הירוק שיודע איך לחגוג את יום הכיפורים (כריסטמס וכיפורים מתחילים בכף).

בקיצור, מי שגר בחיפה ורוצה, מוזמן להקרנה חגיגית שתתקיים ביתי החל מהשעה שמונה בערב.
(אין פופ-קורן, כי זה נתקע בשיניים ואני לא אוהב, רגע, זה יום כיפור, מי שרוצה יוכל לטעום המבורגר צמחי)

גמר חתימה טובה, בהנחה שזה יעזור במשהו למישהו...
אלעד
נכתב על ידי ashmash , 5/10/2003 12:47   בקטגוריות ושמחת בחגך  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הפראייר ב-6/10/2003 21:19




464,880
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)