לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

כמה הערות בנוגע ליום כיפור


 
נסיעה

אתה יכול לנסוע ברכבך הפרטי ביום הכיפורים כמה שאתה רוצה, היכן שאתה רוצה ומתי שאתה רוצה.
רק אם אתה רוצה שהביטוח יהיה תקף, כנראה שאתה צריך להדביק מגן דוד בשמשה האחורית ובחזית הרכב, כי זה מה שראיתי שעשרות המכוניות שנוסעות כאן עושות.

הליכה

ובגלל אותם חוכמולוגים, אשר מיעוטם באמת עובדת בשירות מד"א וחלקם סתם חושש ממטר אבנים מהערסים בפניה הבאה, הרבה אנשים שמנצלים את יום החג שברבות הימים קיבל את השם "חג ההליכה על הכביש" נמצאים בסכנה קיומית (ומהיכרות לא אישית, אבל שטחית ומספיקה, אני חושב שזה לא יהיה הפסד גדול לגבי חלק מהם).
אבל לא מזלזלים בחיי אדם, אז על אף שאני יודע שהחדשות הראשונות ברדיו במוצאי החג ידווחו על מספר קורבנות הדרכים שהוא גדול בהשוואה ליום רגיל ועל אחת כמה וכמה יום ללא מכוניות, אקווה שהשנה זה יהיה שונה והמקרים היחידים עליהם ידווח ברדיו יהיו על אנשים שהחליטו לצום והתעלפו (ובכך לא שמעו למשפט המפוסם "דע את עצמך")

אמונה באלוהים 1/365 מהשנה

אתם מוזמנים לקרוא מה כתבתי בנושא בשנה שעברה, בכל אופן, די מחליאים אותי דתיי הכיפות הלבנות (כפי שנקראים בגינוי על ידי אנשים דתיים, בעיקר חרדים) שביום הכיפורים הולכים לבית כנסת, "משלמים מס שפתיים" בברבורים לא ליריים (שילמדו תפילה בשירה מה היא בכנסיות) וכמובן איך אפשר בלי לצום, גם כדי להראות לסביבתך שאתה בצד הנכון של המתרס וגם עבור השכנוע העצמי (ואני ממליץ לקרוא את מה שהיה למרגי הילדה הטובה של ישראבלוג להגיד בנושא).

ממשלת ישראל מחללת ביודעין את יום הכיפורים

רק בשל ויכוח קטן שהיה לי עם הפראייר, הצדיק הגדול, בתגובות לפוסט הקודם, גלשתי בשעה שתיים בלילה לאתר הכנסת, ליתר ביטחון גם לאתר של משרד ראש הממשלה והפלא ופלא- חילול הקודש, הם פועלים גם ביום הכיפורים...

כנראה שיותר פשוט למצוא גויים שיתפעלו את אתר הכנסת והממשלה ביום כיפור מאשר גויים שיפעילו את שידורי הטלויזיה באותה עת.
כי אני לא קונה את ההסבר על כך שהאתרים נמצאים בשרתים חובקי עולם אשר לפחות באחד מהם החג הגיע עדיין או כבר חלף (ומי שמעוניין, אי שם בתגובות לפוסט הקודם, הפראייר מנסה להסביר דברים שלדעתי גם הוא לא מאמין בהם).

מי שקורא את זה כופר :)

נזכרתי כעת בתופעה שנתקלתי בה לפני כמה שנים, בתקופה בה המילה בלוג טרם נכתבה  בעברית ו-ADSL היה צירוף אותיות כמו FHEFDGFSG.
בתקופה ההיא, אשר מעט קדמה לעידן הפורומים שבא אחריה, הלהיט התורן לתקשורת בין משתמשי אינטרנט במדינה היה IRC (או בשמו המלאINTERNET RELAY CHAT).

אני זוכר יום כיפור אחד, הייתי בכיתה י"א כמדומני, ביקרתי חבר וגלשנו להנאתנו באחד הערוצים הפופולארים (משהו בסגנון של חיפה או עברית).
אחד הדברים שמאוד שיעשעו אותי ונזכרתי בו כעת, בעיקר לאור הדברים שכתבתי לפראייר שורות ספורות מעל, היה אותם אנשים שנכנסו לאינטרנט וכתבו "כופרים", "חוטאים" ועוד שלל איומי סרק שכמובן לא היה להם שלל ביסוס.
מה שילדים משועמים עם חיבור לאינרנט יכולים לעשות (היום לפתוח בלוג).

אז כעת, אלך לישון ואברך את עופר לרגל 30,000 הכניסות שצילמתי, אז התעסקתי עם דברים אחרים וסגרתי לבסוף את המחשב מבלי לשמור את צילום המסך שעבד לעולמים ואת טל שנכנסה למועדון החמש.
אלעד
נכתב על ידי ashmash , 6/10/2003 02:55   בקטגוריות ושמחת בחגך  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של margi ב-7/10/2003 08:21




464,881
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)