לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2002    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2002

הקוראסונים בישראל זה לא הקוראסונים שבצרפת


מחר יום חדש, בעצם כבר היום ושוב אקום לי בחמש וחצי על מנת לתפוס אוטובוס לתל-אביב.

שאני אלך בבוקר, אני אעבור ליד המאפיה במרכז זיו (בחיפה) בסביבות השעה שש בבוקר ושוב אני אגלה שהמאפיה סגורה...
זו אחת המאפיות הכי מעצבנות שאני מכיר...
בבוקר שאני עובר לידה היא עדיין לא נפתחת וכאשר אני חוזר בערב, בין שבע לשמונה, היא כבר סגורה...

בימים שאני עובר לידה והיא פתוחה, זו גם לא מציאה גדולה, כי הם מכינים בייגלעך ממש מעופשים...

בעצם, אני לא בטוח שהם מכינים אותם, כי בעבר, הייתי עובר לידה כאשר היא נפתחת וראיתי שמביאים לשם ארגזים עם לחמניות...
פשוט חוצפה!
מאפיה אמיתית אופה בעצמה את הכל...
מאפיה אמיתית זו לחמניה שהעובדים בה מתחילים לעבוד בשתיים לפנות בוקר על מנת שלנו, אוכלי הפיתות והלחמניות יהיו לחמים טריים כשהם קמים בבוקר...

אין כמו קוראסון...
אותו מאפה שמקורו בצרפת שמפוצץ בחמאה...  יאמי!
בארץ המציאו המצאה נוראה - קוראסון שוקולד.
אין דבר כזה!
קוראסון חייב להיות מבצק דק ומלא בחמאה, אך אסור לו להכיל שוקולד.
גיליתי את זה בצרפת, שם זללתי לפחות שלושה קוראסונים לארוחה בכל בוקר...
מאפה שמכיל חתיכות שוקולד עדינות, הוא בצורת מרובע ולא קוראסון...
זה דבר שלא עושים! זה כמו להכין בורקס גבינה מרובע ובורקס תפוחי אדמה משולש...
מבחינה טכנית זה אולי אפשרי, אבל זה הופך סדרי עולם...

ועוד משהו שחורע לי בקוראסונים בישראל, זה אותם דברים גועליים, כאלה שבנוסף לזה שמעיזים להכניס שוקולד לתוך מאפה שנקרא קוראסון, ובנוסף לזה שממלאים את אותו מאפה בכמויות עצומות של שוקולד, שמים בתוכו ממרח שוקולד!
איכס!
נורא!
התעללות בבני אנוש...
אין דבר יותר דוחה מלנגוס במאפה בצורת קוראסון (שוב, לא כל הנוצץ זהב ולא כל הנראה בצורת קוראסון הוא קוראסון) ולגלות שבפנים יש ממרח שוקולד השחר מלפני שנתיים שנמס!

היחידים שעומדים בסטרנדרט בארץ הם רולדין...
אז אני אנצל את הבלוג ואעשה להם פירסומת - קורסונים בארץ, קונים רק ברולאדין!
השמונה שקלים (אם אני זוכר נכון את המחיר) הכי טובים שאפשר להשקיע באוכל...

ושלא תגידו שלא הזהרתי אתכם!
נכתב על ידי ashmash , 17/11/2002 00:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של grey ב-17/11/2002 00:40




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)