לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

מועמדת מספר 6 - תחרות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר


 

חמישה מועמדים ומועמדות לתחרות "היפים והאמיצים" הידועה גם כתחרות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר נחשפו וכעת הגיעה תורה של המועמדת השישית.
התחרות תסגר בדיוק בעוד חודש, ב-18/11, לכבוד יום הולדתי ה-22.
בשבוע הקרוב אני מניח שאגבש את מהלך התחרות באופן סופי, כפי שהדברים מצטיירים כעת, כנראה יהיו עשרה שופטים אשר אני אמנה וכל אחד מהם יידרג את המועמדים מ-0 עד 100 על פי מספר קריטריונים שיקבעו.
אני עוד אעדכן בהמשך לגבי זה.


אם אתם מעוניינים, אתם מעוניינים להשתתף בתחרות, אתם מוזמנים להצטרף לאותם בלוגרים אשר שולחים אלי כמעט מידי יום תמונות וכן אם אתם מעוניינים להציע עצמכם כשופטים, אתם מוזמנים להודיע לי על כך ואני אבחן את המועמדות בחיוב.


להזכירכם, הזוכה בתחרות יקבל/תקבל מנוי פרו חצי שנתי. במידה ויקומו תורמים וממנים לתחרות, יתכנו פרסים נוספים (רמז, תורמים וממנים מוזמנים ליצור איתי קשר).


וכעת, נעבור למועמדת השישית בכבודה ובעצמה


מועמדת מספר 6

 


דניאל (אשר ביקשה לא ללנקק לבלוג שלה), היא שמינסטית בת 17 מאזור המרכז.
כמו מרבית בעלות הבלוג בנות גילה, היא מספרת על דייטים, על מיונים לצבא, ריבים עם ההורים, סיפורי דיאטות, רגשות ועוד.

 

התמונה אגב, צולמה במגדל האמפייר סטייט בניו יורק ובתור חובב מושבע של בניינים גבוהים וארכיטקטורה גרנדיוזית בכלל, אני חושב שמדובר באחד המקומות הסקסיים עלי אדמות :)

(אגב, התמונה צולמה ב-94', בערך כמו שהתמונה של ההוא במגדלי התאומים מולמה ב-11/9, בקיצור זה נובע מאי הבנה בכיוון התאריך במצלמה).


וזוהי המתמודדת השישית בתחרות, מתמודדים ומתמודדות נוספים בהמשך.
וכמובן, אתם מוזמנים ליטול חלק פעיל בתחרות.
and may the best one win...
אלעד



נכתב על ידי ashmash , 18/10/2003 18:27   בקטגוריות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גל ההומופוב ב-23/10/2003 17:35




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)