לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2002    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2002

תשובות לשאלון השבועי



אם היה לך את כל הכסף בעולם, גישה לכל האנשים, ולכל המקומות שבעולם , איזה יום מושלם היית מתכננת (24 שעות). (או: מהו היום המושלם לפי דעתך?)

ממממ
אני חושב שחוויתי שניים כאלו ברצף...
אי שם באוגוסט 1996
המקום - דיסנילנד פאריס...
בכלל אני אוהב מקומות קלאסיים כמו פאריס או ערים אירופיות נוספות ולדעתי להעביר שם יום זו ממש חוויה.

אם היו נותנים לך שתי אפשרויות:לחוות את היום המושלם ממקודם ולשכוח הכל בבוקר שלמחרת,או רק לחשוב שחווית אותו(ע"י כימיקלים במעבדה ורופאים, שיגרמו לך להאמין שחיית בדיוק את היום שרצית),אבל לזכור הכל,מה היית מעדיפה?

אני מניח שהאופציה השניה עדיפה, הרי סה"כ אני מאמין שכולנו חיים בשקר. לפיכך עוד שקר אחד שנאמין בו לא יזיק ולעומת זאת אין טעם לחוות חוויה בשביל הרגע אם תשכח אותה למחרת. זה חסר טעם...
הרי את הדברים שאנחנו חווים, אנחנו זוכרים להרבה זמן, גם אם לאט לאט הזיכרון נשאר עמום ורחוק.
מצד שני כולנו נמות בסוף ונשכח הכל, אז אני עדיין מתלבט בתשובה.

אם היית יכולה לשנות רגע אחד בהיסטוריה הכללית או האישית, מה היית משנה?

אני מניח שהייתי מונע את בריאת האדם, המין שהרג הכי הרבה מינים מכל מין אחר...

אם היית יכולה לבצע פשע אחד, כשמובטח לך שלא תתפסי, לא תוענשי ולא תועמדי לדין, איזה פשע היית מבצעת?

בהמשך לשאלה הקודמת, משמיד את האנושות ובכך בעצם עושה מצווה גדולה לשאר עולם החי.

אם היית יכולה לחזור אחורה לכל גיל, לאן היית מעדיפה לחזור?

אני חושב שגיל 21, אותו אתחיל בעוד רבע שעה הוא גיל מעולה!
למה לחזור לתקופה שבה היה לי דמיון מפותח, פחות מזומנים בכיס ולא היה לי רישיון נהיגה?
אני חושב שככל שמתבגרים לומדים יותר וצוברים יותר ניסיון חיים.
היום אני הרבה יותר חכם ממה שהייתי לפני חמש שנים ולפני עשר שנים וכו'. לכן אני לא חושב שצריך לחזור אחרוה לגיל כלשהו, כי הגיל שאתה נמצא בו כעת, הוא הגיל הכי טוב עבורך עד כה.
נכתב על ידי ashmash , 17/11/2002 23:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-19/11/2002 18:41




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)