לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

הרבה נושאים בפוסט אחד


 

פסק דין לירי


מורן שלחה לי הפניה לכתבה הבאה, בה מסופר על כך שזמר הראפ הלבן(שאפשר לומר שהוא די חביב עלי) אמינם, יצא זכאי בתביעה שתבע אותו עמית לספסל הלימודים, אשר האומן הכפיש בשיריו.
השופטת קבעה שחופש הביטוי הוא דבר חשוב בארה"ב (לפחות זה) ואף השכילה לחבר את פסק הדין בחריזה שירתית משהו...


עוד כמה אנשים שיצאו זכאים היום, הם אהוד ברק, ח"כ וייצמן שירי וחבר הכנסת יצחק הרצוג (בשבילי תמיד הוא ישאר הבן של חיים).
אכן שמחים ומאושרים הם, אולם אם קוראים את השורות הלא כל כך קטנות, מגלים שהפרקליטות החליטה לא להעמידם לדין, בעיקר בשל חוסר יכולת מספיקה להציג מספיק ראיות חותכות עבור משפט פלילי. מה שאומר שמבחינה חוקית הם זכאים (כי הרי אשמתם לא הוכחה ולכן חפים מפשע הם), אבל אני לא חושב שגאווה גדולה להיות ח"כ שירי אשר עליו אמר היועץ המשפטי לממשלה "החשדות נגדו כבדים" או ח"כ הרצוג, אותו המשטרה המליצה להעמיד לדין.
אה ואני גם לא חושב שרצוי שברק יערוך קאם בק, אם כי במחוזותינו הכל אפשרי, אם ביבי ניסה (ועדיין מנסה, אוף, באנגלית זה היה עשוי להכתב טוב יותר) להגיח שוב לתפקיד ראש הממשלה, אם רבין חזר ב-92', אחרי שב-77' לא הוכתר כראש ממשלה זך כשלג, אז למה אהוד לא?
מנהל תקין, מעולם לא היה הצד החזק שלנו...


ומישהו שיצא פחות נקי היום הוא (כבוד השר לשעבר) אריה דרעי. 67 אלף ש"ח  קנס זה לא דבר שהולך ברגל...
לזכותו ייאמר שהוא הורשע רק באחד מתוך שבעה אישומים, וזוכה בסעיפים אשר "ייחסו לו עבירה של הפרת אמונים בשל שימוש בתקציבי הרשויות המקומיות של באר שבע, זכרון יעקב, נתניה ורכסים כ"צינור" להעברת כסף ממשרד הפנים לעמותות".
אבל עדיין, לא הייתי רץ להכריז עליו ברחובות "הוא זכאי", כפי שרבים עשו וחלק אף חיברו שיר שצמד המילים במרחאות הוא בעצם כל תוכנו...


פרשת טננבוים/טננבאום נחשפה...


אחרי חרושת שמועות (שהתבררו כדי מדוייקות), נחשפה פרשת טננבוים.
סוחר סמים או לא סוחר סמים, אני סבור שמדינת ישראל צריכה לדאוג לו. זה שהוא טיפש זה כלל לא מדד, כי בינינו, הוא לא הטיפש היחיד במדינה הזו וכנראה גם לא הטיפש היחידי שטס לכל מיני מקומות מפוקפקים במטרה להתעשר - זו הרי השאיפה הישראלית...
בכל מקרה, אתם מוזמנים לקרוא את חוות דעתו של עופרניקוס בנושא ואת הויכוח שהיה לי איתו בתגובות לפוסט.


הבריטיים האלה מבריקים!


מדענים  בריטים "סבורים שפיצחו את הגורם לעלייה בשיעור השמנים במערב". הם טוענים  כי "גוף האדם לא הסתגל ל"ג'אנק פוד", שגורם לו לזלול ללא שובע".
עם כל הכבוד לאותם מדענים, כריסטופר קולומבוס גילה כמה מאות שנים לפניהם את אמריקה וכמה מאות שנים לפניו גילה השוודי אריקסון (מצלצל מוכר [כפל לשון]?) את אותה יבשת גם כן.
מה יפרסמו בוואלה מחר?
שמדענים שוויצרים המציאו את הגלגל?


ובאשר למחקר, צריך להיות מבריק על מנת להבין שאם אתה מכניס לגוף מזון שמן ועתיר קלוריות אתה תשמין ואם תכניס לגוף מזון דל קלוריות ורזה לא תשמין, השאלה היא מה הם בדיוק עשו שם במחקר הזה?
כנראה שלעולם לא אדע, ודאי בזבזו תקציב עצום על קניית פיצות, המבורגרים וגלידות האגן דאז ובסוף הציגו את התוצאות - "אאוריקה - אנחנו התנפחנו, הניסוי הצליח".

 

פניה לראשי מיקרוספוט, אבל לא רק


אני רוצה לנצל דף אינטרנט זה, לפנות לביל גייטס ושאר בכירי חברת מיקרוסופט שהחליטו להשקיע 150 מיליון דולר בפרסום חבילת היישומים המשרדית החדשה מסדרת אופיס, אשר ודאי לא שונה מקודמתה בהרבה וסביר להניח שהעלות לא תצדיק את רכישתה, אבל מה לעשות, מיקרוסופט מונופול שמתחרה בתוכנות של עצמו וצריך להסביר לציבור יפה שעד כה מכרו להם זבל וכעת הגיע הדבר (בדיוק כמו הדבר שיגיע אחריו).

 


אז הנה פנייתי :


אנשי מיקרוסופט היקרים (לראיה, חשבון הבנק שלכם מאוד מנופח), הבנתי שאתם הולכים להשקיע 150 מיליון שקלים על פרסום עצמי לחבילת התוכנות שלכם, המכונה משרד (אופיס בלעז).
הואיל ומדובר בתקציב עצום והרי סביר להניח שמרבית הלקוחות הפוטנציאלים כבר מכירים את הגירסאות הקודמות של התוכנה, חשבתי שיהיה נבון מצדכם להשקיע אחוז קטן מהסכום בפרסום אצלי.
קוראים לי אלעד, אני גר בחיפה, יש לכם אפילו מפעל קטן בעיר שלי.
יש לי בלוג, עם כמה עשרות קוראים, אשר אם יראו את פרסום לתוכנה שלכם, ודאי ירוצו לקנות את המוצר החדש שלכם, גרוע ככל שיהיה.
אני לא דורש הרבה על הפרסום בבלוג, מאה אלף דולר, מיליון, כמה שתרצו, הרי מה שעומד לנגד עיני זה הגדלת מספר הלקוחות הזעום שלכם ואני חושב שבאמצעות דף אינטרנט זה, תוכלו אולי להגשים את שאיפתכם.


בברכה חמה, עבדכם הנאמן,
אלעד

 


אולי כדאי לשלוח להם את זה בדוא"ל ולראות מה יקרה?


בכל אופן, אנצל את הצעת הפרסום הכנה והנדיבה שלי למיקרוספוט, להסב את תשומת לב הקוראים, לחלון קטן בתחתית שולי הבלוג, אשר בו אפרסם כל דורש בעבור תשלום.
כל שעליכם לעשות, הוא לשלוח לי מה אתם רוצים לפרסם, זה יכול להיות הבלוג שלכם, זה יכול להיות סקטים, רק תשלחו לי אי מייל או הודעה, עם מה שאתם רוצים לפרסם והמחיר שאתם מוכנים לשלם בעבור הפרסום ואני אפרסם.
אה, דבר חשוב, אתם לא חייבים לשלוח אלי את הכסף, אלא רק להבטיח (אתם לא חייבים להתכוון)...

 

(אגב, אני מודיע מראש שלמיטב שיקול דעתי אמנע מפרסום דברים, אז אל תנסו להציע לי לפרסם מילקי, דאב, בשר או נעלי עור)


אז איפה הטריק?
אין טריק, סתם חשבתי באמבטיה שזה יכול להיות נחמד אם יהיה כזה חלון.


אווירה פוליטית לא סימפטית


נתקלתי בדיעה הבאה של אורי רפאל, אשר בה הוא משרטט תרחיש אפשרי של התנקשות באיש שמאל, באווירת ההסתה אשר גואה מחדש בימים אלו.
משהו שהתייחסתי אליו לפני ימים ספורים, הוא ההתבטאות של מר שאול יהלום, שצריך להעמיד לדין את יוזמי הסכם ז'נוה והזכיר כי מדובר בחוק שעבירה עליו עשויה להיות עונש מוות.
האם אנחנו חוזרים לימים בהם ראשי ממשלה שנושאים ונותנים על חלקים של אדמת ארץ ישראל הקדושה הוכרזו כבוגדים והוצא כנגדם דין רודף?
בכל אופן, כתבה מעניינת ואני ממליץ למי שדמוקרטיה היא נר לרגליו לקרוא, להפנים ולהתחיל לחשוב מה עושים נגד אותם קיצוניים.


וברוכה הבאה


אני רוצה לאחל שנת לימודים פוריה לאינגריד, אשר חזרה היום מארה"ב.
חסל סדר סנאים...


ולסיום, תמונה שקיבלתי באי מייל, אשר בהחלט מחזירה לימים הטובים, בהם ציורים היו ציורים, הומור היה פשוט ומשעשע ולא מתוסבך ומורכב.
אז לילה טוב בינתיים...
אלעד



הומור קלאסי!
נכתב על ידי ashmash , 23/10/2003 00:41  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-23/10/2003 23:22




467,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)