לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2002    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2002

ריקושטים של יום הולדת


היה לי יום די שמח היום...

עוגת השוקולד הטבעונית שאפיתי אתמול בערב לא יצאה כל כך טובה, כי השתמשתי בקמח רגיל במקום קמח טופס ולא שמתי מספיק אבקת אפיה או סודה לשתיה.
אמא שלי ואח שלי צחקו אתמול על העוגה השטוחה שניראית כמו בראוניס וחלק מהאנשים שטעמו את העוגה, טרחו לציין שהם מזהים את המרכיבים שמהם הכנתי את העוגה.
לפחות קניתי עוד עוגה בשביל לרכך את גודל המכה (אולי אני קצת מגזים, כי אני די אהבתי את העוגה שאפיתי, על אף שאני משוחד)...

הרבה אנשים הפתיעו אותי והביאו לי היום מתנות וברכות ליום הולדת.
קיבלתי את הדיסק "אור הירח" של אביב גפן, שאותו היה לי הקסטה עד היום, כך שאני בהחלט מרוצה מהמתנה. גם מאוד אהבתי את הברכה בצורפה אליו שכללה חריזה משעשעת (שלא אכתוב כאן, כי היא תשעשע רק אותי)
קיבלתי מתנה ספר היסטוריה של המאה העשרים...
אני ממש אוהב ספרי היסטוריה, גיאגרפיה ומדעים כך שממש אהבתי את המתנה...
אני מניח שאני אקבל עוד מתנות בהמשך, כי סיון חוזרת מתאילנד ביום ראשון ואני מניח שהיא קנתה לי מתנה בנוסף לפסלי בודהה...

לצערי, ביום ראשון לא אפגוש את סיון, כי אני אסע לשלושה ימים לירושלים.
אני אבקר שם בכותל, ביד ושם ועוד כל מיני מקומות בירושלים וסביבתה.
זה מזכיר לי שהיה היום פיגוע בירושלים, עוד אחד מבין רבים...
אני לא פוחד מביקור בירושלים. להפך לפני חודשיים כתבתי על הטיול בערכתי בירושלים אשר כלל בין השאר טיול ברובע המוסלמי של העיר...
אני באמת חושב שהאוכלוסיה הערבית של מזרח ירושלים סובלת ולא משנה באשמת מי ויש צורך לפתור את הבעיה או לחילופין לא לשלוט על אוכלוסיה שלא ממש אוהדת את ישראל בשטח שרוב רובם של הישראלים פוחד להכנס אליו...

בערב חזרתי ברכבת, בין עתלית לחיפה דלת הרכבת היתה פתוחה, כך שכל דיכפין יכל היה לקפוץ או ליפול להנאתו מן הרכבת...
תפסתי יוזמה והחלטתי לסגור את הדלת דקה אחרי שראיתי את זה.
החול והאבק שנכנסו לרכבת הזכירו לי במעט את הסרט אמריקן ביוטי...

לסיכום, היה לי יום נחמד היום ואני מקווה שסוף השבוע, בו אני מתכנן לטייל קצת יהיה נחמד גם כן...

אלעד
נכתב על ידי ashmash , 21/11/2002 20:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




467,184
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)