לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2002    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2002

הסיכום שלי לשבוע, הערה על בנים בנות וקצת על החנוכה


השבוע התחיל בצורה טובה, סיון חברתי חזרה לה מתאילנד והביאה לי שומר מקדשים תאילנדי ירוק עם כובע מזהב.
בשלושת הימים הראשונים של השבוע ביליתי בירושלים, בירתנו הנצחית והמאוחדת (שאני מקווה שבמהרה בימינו יקום ראש ממשלה ויחלק או ייבנאם אותה על מנת להגיע לפתרון צודק)

והנה משהו שעדיין לא כתבתי.
ביום רביעי, חזרתי הביתה מהרכבת באוטובוס. ישבתי עם חבר והיה פקק בדרך הביתה.
חשבנו שמדובר בפקק שנוצר כתוצאה מהפסטיגל בשכונת רוממה.
אמרתי לחבר, שאם זו לא הולכת רגל שנדרסה למוות, אני ממש אהיה עצבני, כי כל שנה יש שם פסטיגל ושבוע הספר ויש שם פקקים בגלל אנשים שחונים במקומות אסורים.
אחרי כמה דקות, ראינו אמבולנס ומשטרה ועל הכביש היה מרוח קטנוע כחול.
הנבואה שלי הגשימה את עצמה כמעט במלואה וחבר שלי העיר בציניות, ששוב הצלחתי להגשים את הדברים הנוראים שחזיתי.










בשבוע שעבר, נתתי את המעיל שלי למישהי.
נוסף על כך שהוא חזר עם טישויים ורודים ומשומשים בכיס שמאל, שזה דבר די דוחה, המעיל היה מלא שיערות בלונדיניות...

שיערות אלו הובילו אותי להארה מסויימת.

רוב הבנות שאני מכיר, תמיד מתלוננות על כך שהשיער שלהן נושר.
מצד שני, רוב הבנים לא מתלוננים על נשירה.

בסופו של דבר אנחנו יודעים מי מקריח בשנות השלושים-ארבעים לחייו ומי לא...
האין זה משעשע?!










ונושא אחרון לפוסט זה. חג החנוכה.

חג האורים, כפי שהוא מכונה בקרב כמה מתלהבים, הוא אחד החגים החביבים עלי.
מוטיב האור וגירוש החושך, מזכיר לי את אחד הדימויים של ג'ורג' ו בוש (המוכר בכינויו ג'ורג' מהג'ונגל).
בכלל מוטיב האור, כפי שהבנתי בשיעורי תושב"ע בבית ספר, בא לציין את הפחד מהיום שהולך ומתקצר, כפי שבנצרות חג המולד, עם האשוח המואר גם באים פחות או יותר באותו תאריך.

כמובן, לזכר נס פח השמן, מדליקים נרות.
רבים אולי מקבלים את זה כמובן מאליו, אבל בחבילת הנרות תמיד יש מספיק נרות לכל החג והם לא נגמרים באמצע...
די לא אופייני לעם היהודי, שהיינו מצפים מיצרני הנרות שבו לתחמן את שאר הקהילה ולנסות למכור להם יותר מידי או פחות מידי נרות על מנת להגדיל את נתח הרווחים לחג...

ונקנח בסופגניות, עוד כלי חשוב אשר מזכיר לנו את נס פח השמן וכמובן את השוטרים האמיצים ששומרים עלינו כל השנה ואוכלים דונאטס (ת'אמת, כנראה זה מנהג שהושרש בקהיליית ארה"ב ויובא לארץ...)
בכלל, מי שאוכל הרבה סופגניות, נראה בסוף כמו סופגניה.
כאילו הוא מצטרף לאחיותיו.
יצא לי לאכול השנה כבר חמש סופגניות. לפני שבועיים אכלתי שתי סופגניות ואילו שלשום אכלתי שלוש סופגניות ברצף...
אני פשוט מכור לזה...
אבל נראה לי שאני אוכל רק עוד אחת או שתיים. כאלו של רולדין עם ציפוי שוקולד ומילוי וניל או ריבת חלב...
לפעמים שווה לשלם מחיר מופקע לסופגניה...

אז היום נר ראשון של חנוכה ואני מאחל לכל בית ישראל חג חנוכה שמח.
ואגב שם זה מציין שבני ישראל חנו כ"ה פעמים לפני שעשו איזה משהו טיפשי וגם מציין את מועד חנוכת המזבח.
תהיו חופשיים ואל תתיוונו, למרות שזה באמת הרבה יותר מדליק להיות הלני!
צ'או
נכתב על ידי ashmash , 29/11/2002 08:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של littleflower ב-29/11/2002 18:56




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)