לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2002    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2002

תשובות לשאלון השבועי



האם את מאמינה למה שאת קוראת בהורוסקופ שלך?
אני בן אדם רציונאלי ולא מאמין בזה שמיקום של פלנטות מסויימות משפיע על גורלי...
אבל כמו כל דבר, לעיתים זה עובד...

האם את מאמינה בגורל?
לא.
לא הכל ידוע מראש ולא ניתן לעשות נגד זה דבר...
בהחלט אפשר להאבק ולשנות חלק מהדברים.

האם את מבקשת משאלה כשאת רואה כוכב נופל?
זה קורה ממש מהר...
גם אם הייתי רוצה לא יכלתי להספיק לבקש...
זה מזכיר לי שלפני כשבועיים ראיתי כוכב נופל שחיכיתי לאוטובוס וזו היתה אחת הנפילות המרשימות ביותר שראיתי...


האם אי פעם התפללת לאלוהים?
כן...
בשלב כלשהו בחיי, כאשר הייתי קטן והאמנתי כמעט לכל מה שאמרו לי.
כיום, אני לא מאמין בקיומו, לפחות עד שיוכח אחרת...

האם את מאמינה בגלגול נשמות?
לא.
אני לא דרוזי.
בכלל, נשמה היא דבר ייחודי לאדם מסויים. המחשבות ודעות שהוא צבר במשך חייו.
לא ניתן להעביר אותה מאדם לאדם אחר...
אולי רק בהוליווד...

האם את מאמינה בקלפי טארוט?
לא.


וואו, יצאתי אדם לא מאמין ולא מיסטי...
לפחות אני מציאותי...
אני מאמין רק בעגל הזהב, כי ניתן לראות אותו, לפחות היה ניתן...
נר שני (או שביעי להולכים לפי בית שמאי) שמח לכולם...
נכתב על ידי ashmash , 30/11/2002 18:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)