לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2002    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2002

על תשבצים ושירותים ציבוריים


יש כמה אנשים בעולם הזה, בעיקר נשים בגיל המעבר והלאה, שיש להם תחביב מוזר לפתור תשבצים...
זה עובר את גבול הטעם הטוב של תשחצי סוף השבוע...
הם קונים חוברות (ספרות רכה) של תשבצים וחידונים טיפשיים...

אולי יבואו אנשים ויגידו שאין כל רע בלפתור תשבץ ולהיפך, זה רק יכול לעזור לאנשים להגדיל את מאגר הידע הכללי שלהם...

אני טוען אחרת.
אני טוען שתשבצים זה דבר שבלוני ומונוטוני.
כמה פעמים ניתן לשאול אנקול (שתי אותיות), בירה אירופית, קיבוץ בגליל העליון, מנשיאי המדינה וכל אותן שאלות שחוזרות על עצמן פעם אחר פעם?

האנשים שממלאים תשבצים הם אנשים אפורים שכותבים את התשובות כמו רובוטים...
אוטומט לתשבצים...
הם לא אנשים חושבים (שוב, יש יוצאים מן הכלל), אלא חבורה של רפי שכל שאוהבים להרגיש חכמים ע"י זה שהם עונים על שאלות קבועות מראש...

לפתור תשבץ זה בערך כמו לצפות כל פעם באותו פרק של מי רוצה להיות מיליונר...











עוד דבר שמטריד אותי קלות הוא ביקור בשירותים ציבוריים.
הם לא חייבים להיות שירותים באמצע שדרה סואנת. מספיק שהם ישרתו כחמישה אנשים שונים על מנת שהם יהיו מטונפים עד שכאשר תכנס אליהם בד"כ יעבור לך החשק להשתין...
אני זוכר שבבית ספר, כאשר הייתי צריך להשתין, הייתי צריך לקשור את שרוכי הנעליים, על מנת שלא ירטבו בפיפי...

אנשים, תכוונו!
מה כל כך קשה לקלוע לאסלה?
אני משוכנע שאם הם היו מנקים את השירותים ולא איזה עולה מחבר המדינות או סתם פועל זר, הם היו נזהרים שבעתיים...

עוד משהו שמטריד אותי בשירותים ציבוריים של גברים זה עניין המשתנות.
לכאורה, רעיון מבורך שנועד לחסוך מים.
בפועל, בחלק מהמשתנות יש ברז שנמצא במצב דלוק תמידי, חלקן ממש מסריחות ואף פעם לא הבנתי מדוע שמים בכל כך הרבה משתנות את הכדורים האלה שנועדו להרחיק עש מהארון...

בכלל, יש משתנות שאין ביניהן מחיצות או שהן אפילו מחוברות...
כל ילד יכול לבוא ולהציץ לך...
איפה לעזאזל הפרטיות?

לא מזמן הייתי במסעדה בירושלים, שתכנון המשתנות היה בה כה לקוי והמשתנה היתה ממול דלת הכניסה לשירותים, כך שכל מי שפתח את הדלת יכל לראות את מי שמשתין.
המשתנות אגב לא היו פעילות ושמו בהן אבנים צבעוניות. כנראה כי הם הבינו עד כמה זה טיפשי...

טוב, אני מקווה שהבהרתי את מה שמפריע לי בשירותים ציבוריים של גברים.
למרות שלא ציינתי שמאוד טיפשי לשים מכונת קונדומים דווקא במקום הכי מסריח עלי אדמות...

וגם אתן הנשים, אל תרגישו כל כך טוב עם עצמכן, כי אומנם לכן קצת קשה לפספס את האסלה שאתן משתינות, אבל מצד שני נתגנבו שמועות לאוזני על הצחנה והטינופת בשירותי הבנות, כך שגם לכן אין כל כך על מה להתגאות.
כמו שאומרים, כולם אותו חרא!

ולקינוח (אם אפשר להגיד זאת כך) צרפתי תמונה שצילמתי ליד מוזיאון גבעת התחמושת בירושלים.
מאוד אהבתי את הניסוח העברי הצח.
 
 


נכתב על ידי ashmash , 4/12/2002 18:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דינה ב-25/11/2004 23:24




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)