לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

סטודנטים בטכניון שינוי דיעה ועסקת סמים גדולה!


 

חיי סטודנט


דג הזהב שלח לי את ארבעת התמונות הללו, העוסקות בחיי סטודנטים (בדגש על טכניון?).
אין לי הרבה מה להוסיף חוץ ממצחיק...

 


תמרורים אופייניים לטכניון (אמדו - הבניין של הפקולטה למתימטיקה)

 

יש מה להוסיף?

 

כן, עבודת דוקטורט בנושא "התקשות לחם כתוצאה מחימום במיקרוגל - אפיון והבנת התופעה".

 

למה המרצה באמת התכוון שהוא אמר (לא כולל את אבא שלי)...

 

שינוי הדיעה


קראתי היום בעדכוני החדשות של CNN לפאלם, על עסקת השבועים בין ארגון הגרילה חיזבאללה לבין ממשלת ישראל.
אנגלית היא לא שפת האם שלי וגם לא השפה שאני הכי חזק בה, אבל איכשהו כאשר קראתי את הדברים באנגלית, פתאום תפסתי מה פירוש העיסקה...
היה כתוב שם :
"Israel's cabinet on sunday narroly approved a deal with Hezbollah gurrillas to swap 400 Palestinian and Lebanese prisoners for four Israelis, an exchange denounceds by some Isrealis as amounting to reward for terrorism".
שוב, קראתי את זה בעברית, אבל הגירסה הזו של CNN, לפיה 400 אנשים לעומת 4 אנשים יכללו בעסקה, יחס של 1/100 (וזה עוד מבלי להזכיר את העובדה ששלושה מתוך הישאלים הכלולים בעיסקה מתים והישראלי החי, הוא עבריין).
איכשהו, אני כבר לא בטוח לגבי ההצדקה שבקיום העיסקה, כי אני לא חושב שמישהו בעולם ישים לב שישראל עשתה כאן מחווה למען השלום, אלא ויתור לארגון המכונה ארגון גרילה.


עיסקת סמים (עלה ירוק)


קראתי היום ברישומון של עופר לנדא, משהו שקראתי עליו כבר לפני מספר ימים בפורום, על כך שישראבלוג עומד בפני מכירה לנענע.
עבר הרבה זמן תהיתי מתי זה יקרה ואני מברך על צעד זה, גם מפני שיהיה נחמד שיריב יתחיל לראות קצת ירוקים (והרי אין ירוק מנענע) וגם כי, כדאי שאתר בסדר גודל של ישראבלוג, הדורש תחזורה שוטפת, יהיה מנוהל על ידי חברה עתירת ממון שתשקיע בסרברים יציבים יותר ושהעסק ינוהל על ידי יותר מאדם אחד, אשר עם כל הכבוד לכשוריו וכשרונו, עדיין הוא אדם אחד, עם כל המשתמע מכך.
שיהיה בהצלחה עם העיסקה הירוקה :)


אגב, תודה לדרור גלוברמן מ"מעריב" שכתב :
"האתר הוקם ב-2001, ומאז הפך למרכז תוסס ופעיל, שמכנס סביבו, בין היתר, גם כמה מטובי הכותבים ברשת הישראלית, שנוהגים להגיב זה לזה וליצור אינטראקציה מעניינת."
אני מאוד מעריך את העובד שזכיתי להמנות עם "טובי הכותבים ברשת הישראלית" (לזו הייתה כוונתו, נכון?)


בברכת : אני כותב, משמע אני קיים , אסיים פוסט זה.
אלעד


ודבר אחרון - חגיגות הכניסה ה-18181 (נולדתי ב-18/11/81 ולכן זו כניסה שנוגעת ללבי באופן מיוחד).


נכתב על ידי ashmash , 10/11/2003 18:56  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילנה23 ב-10/11/2003 23:12




467,167
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)