לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

קצר ולעניין (ומצחיק)


 

אבטחה למחשב בצורה משעשעת


כל מה שרציתי, זה לקשר לאתר הבא, בו  יש סרטון מצחיק בטירוף (אולי לא לילדים מתחת לגיל 18, אבל על רמדיה לא כתבו כלום, אז אני מניח שגם זה בסדר).


ענק!
(גם מי שלא אוהב קישורים, זה ממש מצחיק, אז מומלץ)


הואיל וזה אני, אספר עוד משהו קטן...


באורגינל


מילים, כמו לבוש, הם עניין של אופנה.
אם המילה "סבבה" שלטה פעם וגם "כאילו כזה" היה שם דבר (ודגמאות למכביר אז נעצור כאן), הרי שהיום פחות אנשים משתמשים בהם, כי זהו טיבה של שפה, הדינמיות שבה.


אחת המילים האלו, שהייתה נפוצה לפני כמה שנים הייתה "באורגינל".
השימוש במילה הלועזית הזו היה נרחב, לדוגמא "איזה שעון יפה יש לך, באורגינל".
מאז נשכחה המילה והיה לי מוזר לשמוע אותה לפני זמן לא רב על ידי חבר עוד מתקופת התיכון...
(עוד אחד מהקטעים חסרי הפואנטה שאני כותב בפאלם ואחרי חודש, הם נשמעים אפילו לי פחות מלהיבים)

 

אלעד

נכתב על ידי ashmash , 10/11/2003 20:46  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-10/11/2003 22:38




467,168
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)