לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

הפעם הראשונה שלי


 

לא, זה לא הולך להיות פוסט אישי-חושפני, אז מי שמחפש קריאה חטטנית וזולה מוזמן לעזוב עכשיו!


אתם עדיין כאן?
יפה, אני מלא הערכה.


החלטתי לערוך קניות, למלא את המקפיא בכל טוב הסויה וגם לקנות פזק זמן 4 פליי (משחק מילים די עלוב של עלית, למילה Foreplay - משחק מקדים, קונוטציה מינית לחטיף שוקולד).
מדובר בחטיף מגניב, ניסיתי אותו היום בפעם הראשונה, מדובר בפסק זמן, אשר במקום להיות מורכב מהריבועים המשמימים והמוכרים, מורכב מכדורי סל...
חמוד!
אז קניתי (גימיקים זולים עובדים עלי ליום יומיים, אני מניח שזה יעבור).


בכל מקרה בד"כ אני עושה קניות במגה בנשר, אולם מדובר במגה אשר נמצא בקניון חוצות (סטריפ מול), והגשם השוטף שירד בעת שיצאתי מהבית, גרם לי לוותר על התענוג ולהחליף את היעד למגה בקסטרא, בצד השני של חיפה.
אבל הדרך לקסטרא ארוכה ומלאה טלאות, אז באזור רוממה חתכתי ונסעתי לגרנד קניון, שם יש קלאבמרקט, יקר, אבל ריק מאנשים עם חניון מקורה, כך שכל הזמן הייתי תחת קורת גג, בלי הצורך להרטב (גשם זה כיף, גשם זה נפלא, גשם אל תפסיק לרדת, אבל לא עלי כאשר אני הולך בחוץ עם עגלה).
היה נחמד, אין כמו סופר נטוש, במיוחד בשעות הלא ממש מתקדמות של הערב (כולה היה תשע בערב)!
ערכתי את הקניות מהר, בלי תור וחזרתי לביתי שמח וטוב לב.


אה, לגבי הפעם הראשונה שלי, אז יש לי משקפיים כבר כמעט שנה. מדובר בחצי צילינדר, מה שאומר שאני רואה טוב מאוד בלעדיהם, למעט טשטוש קל אשר גורם לי לא להצליח לקרוא  כיתוב קטן הנמצא רחוק (וגם, לעיתים אני כן מצליח).
אז החלטתי לנהוג היום בחושך עם המשקפיים, בפעם הראשונה ואני מוכרח לציין שהנהיגה שלי השתפרה פלאים!
בלי המשקפיים, כל לכלוך קטן על המראה או השימשה, מביא לכך שכל אור קטן מסנוור אותי ובכלליות, התמונה שאני רואה, ממש גרועה (ואני האשמתי בזה עד היום את ראיית הלילה).
עם המשקפיים, הכל נהיה חד, לא הסתנוורתי, ממש הצלחתי להבין מה אני רואה במראה, גם אם שרר בחוץ חושך וגשם עז ירד.


מסקנה - אני באופן אישי מתחיל לנהוג מעתה בלילה רק עם משקפיים, גם אם על פי הרישיון אני לא חייב.
מסקנה נוספת - מי שלא חייב בהרכבת משקפיים בזמן נהיגה, אבל הוא יודע על בעיות ראיה (ולו הקלות ביותר), כדאי שיבדור אם הוא זקוק למשקפיים ובמידה וכן ישתמש בהן!
וכמובן, מי שחייב בהרכבת משקפיים בזמן נהיגה ולא עושה כן, מסכן את עצמו ואת הסביבה!


"With great power comes great responsibility"
אלעד

נכתב על ידי ashmash , 10/11/2003 22:32  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מורנצ'ו ב-13/11/2003 20:39




467,173
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)