לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2002    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2002

סוף שבוע ואוטובוס של חרדים


אז הנה, סוף שבוע הגיע. בסוף שבוע הזה לצערי לא ממש יצא לי לכתוב בבלוג, אז עד יום ראשון, תאלצו לעבור על בלוגים אחרים או סתם לעיין בהיסטוריה העשירה של הבלוג שלי...

יום שבת הוא היום הקדוש בו אלוהים החליט לשבות מכל מלאכתו אשר עשה...
לכן מאז ועד היום, אנשים לא עובדים בימי שבת (אלא אם הם רוצים להרוויח יותר כסף) ואישהו זה גם נסחף לימי שישי, כך שהחופש הוא יומיים (ויש תוכניות גם לעבור לשבוע עבודה בין 4 ימים (טוב שלא שעת עבודה בחודש).

בעניין קצת אחר, אתמול נסעתי בקו 82 מת"א לפ"ת תקווה, השעה היתה קרוב לשבע בערב ובאזור בית החולים ביילינסון עבר משמאל לאוטובוס שלי קו 92 שמוביל בד"כ המון חרדים מבני ברק לשכונה דתית בפ"ת.
האוטובוס עמד לידינו, ישב בו בחור דתי שהביט בי במשך כל העצירה (זה היה דקות ספורות, אבל נראה כמו נצח).
אני לא כל כך אוהב שבוהים בי. במיוחד לא כאשר אין לי אפשרות להתגונן ולהתחמק מהמבט שנינעץ בי...

בכל אופן באוטובוס היה ילד, שחור כיפה קטן שהביא אותי להארה מסויימת:

ילדים חרדים נראים כל יום כאילו יש להם בר מצווה!
הם לבושים בחולצה לבנה עם כפתורים, חובשים כיפה לראשם, מכנסיהם שחורות ואלגנטיות ויש בהם את ניצוץ ההתלהבות של ילד מפגר שמכריחים אותו לעלות לתורה...

זה לא כזה עניין גדול, פשוט רציתי לחלוק את מחשבתי זו עם קוראיי הנאמנים (מי יותר ומי פחות)
סוף שבוע כייפי לכולנו...
אלעד
נכתב על ידי ashmash , 6/12/2002 07:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחת קטנה ב-7/12/2002 01:32




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)