לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

מועמדת מספר 20 - תחרות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר


 

אני מודע לדוחק ולאינטרוולים הקצרים בין פרסום מועמד למועמד בסוף תחרות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר.
אבל מה לעשות, צריך לסיים עם  זה ועדיף מוקדם ממאוחר :)


רבים שאלו אותי, מתי התחרות מסתיימת, מה יקרה כאשר הקאונטר של התחרות בצד שמאל יגיע לסיום ספירת פרק הזמן.
ובכן, התשובה לכך פשוטה, הוא פשוט ייעצר, מה עוד יקרה?
ככל הנראה כלום. מדובר בשעה ותאריך סימבולים, התאריך שנבחר הוא באקראי והוא יום הולדתי, ה-18/11, השעה שנבחרה היא שעת הלידה שלי, 18:11 ומי שממש רוצה ולא יצא לו לחגוג סילבסטר בטיים סקוור בניו יורק, או את חגיגת המילניום בעזריאלי (או במקרה שלי בזלצבורג, שם הקרינו את הספירה לאחורה עד האלף החדש על המבצר העירוני :), מוזמן לצפות כאן בקאונטר בבלוג, להתרגש ואפילו להשאיר הודעה. זיקוקים לא יהיו, תוצאות

התחרות יגיעו רק למחרת או אולי ביום שאחרי.
אבל, העיקר הסימליות (או משהו כזה).


ונעבור למתמודדת האחרונה...


מועמדת מספר 20

 


המועמדת ה-20 והאחרונה בתחרות ביקשה לכנות עצמה לילה. היא תלמידת תיכון ממרכז הארץ.
לילה מציירת, כותבת, ומגדירה עצמה כחולת מועדונים (אני אישית מעדיף להיות בריא ללא מועדונים, תודה :)...
לילה מכורה לנשיקות ואנשים שמשקיעים בעצמם עושים לה את זה...


בתמונה ששלחה לילה לתחרות, לובשת לילה חולצה ורודה (צבע סקסי) אשר חושפת כתפיים (דבר שנחשב סקסי, שאלו אפילו את ריטה).
בהצלחה למועמדת ולכל שאר 19 המועמדים והמועמדות בתחרות.


שופטים, זה הזמן לשלוח את הדרוג (זכרו, ציון לכל אחד מהמתמודדים והמתמודדות מ-1 עד 100), אם כבר דרגתם חלק מהמועמדים, פשוט תשלחו את הציונים לאלו שטרם הספקתם לדרג.


כולי תקווה שהתוצאות תתפרסמנה בקרוב.
בברכת - "יש, זה נגמר" (כמעט), אני מסיים את הפוסט זה. יותר מאוחר הערב אפרסם את הפוסט לשתי מתמודדות הכבוד, טל נגד העולם וקיפוד כזה.
אלעד

נכתב על ידי ashmash , 17/11/2003 20:03   בקטגוריות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איליה האופטימי ב-17/11/2003 22:19




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)