לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

מביא את הג'ננה


 

ג'ננה טרה - לא תודה!


ובכן, פרשת המילקי כאמור תפסה כותרות.
יפה, אני חושב שראוי שהנושא עלה. גם אם לא מדובר בנושא החשוב ביותר במדינה, מדובר בנושא שמספיק קרוב ללבם של אנשים רבים.


אולם, כפי שניסיתי להבהיר, מילקי הוא רק סמל.
כפי שהרבה אנשים ניסחו בתגובות, ובצדק יש לומר, מדובר רק בקצה הקרחון.
מדובר בעוד מוצרי חלב, למשל יופלה, דניאלה ויוגורט דיאט של טרה ועוד מגוון רחב של מוצרים, כגון מרשמלו, סוכריות ג'לי, ג'לי אינסטנט וכדומה.
חשוב לבדוק, למי שכמובן הנושא חשוב לו, על גבי כל מוצר מה הוא מכיל.


המסר החשוב בכל הפרשיה, לדעתי כמובן, הוא גילוי נאות כלפי הצרכנים בדבר מהו הג'לטין (ולדעתי הכתבות שפורסמו בידיעות אחרונות וגם בוואלה תרמו להעלאת המודעות בנושא).


עוד משהו שקשור לגילוי נאות, או ליתר דיוק אי גילוי נאות הוא הדבר שקראתי כעת בכתבה שנשלחה אלי ופורסמה ב-YNET (יתכן ומדובר בכתבה בנושא בגליון 24 שעות של היום, פשוט אין אותה ברשותי).
אצטט:

"מתברר שאפשר גם אחרת. כמעט כמו לכל חומר עלי אדמות, גם לג'לטין מן החי יש תחליף: ג'לטין מהצומח, למשל, או טכנולוגיות אחרות, שהחברות לא כל-כך ששות לגלות אותן. כך, למשל, הצליחה חברת טרה לייצר מעדן מוקצף ("ג'ננה") ומוצרים נוספים, שאינם מכילים ג'לטין מן החי, בעיקר כדי לקבל הכשר למהדרין. מדובר בחומר המצוי בעצמות הדג, אולם אין בשר דגים בחומר זה כלל וכלל, מנסה דני פלד, סמנכ"ל שיווק מחלבות טרה, להרגיע. "


התגובה שלי לדבריו של מר דני פלד היא "חוצפה!".
זה דבר שצריך לכתוב על האריזה של המוצר...
איך הם משתמשים בחומרים מעצמות דגים בלי לכתוב על זה?
לפחות שטראוס רשמו על המוצר כיתוב שהוא מכיל ג'לטין.


וטרה?
טרה גורפים רווחים מהפרשה של המילקי כאשר הם בעצמם עושים מעשה חמור מזה - הם אפילו לא כותבים על המוצר בצורה מרומזת מה הוא מכיל.


אני קורא לכל מי ששמע לעצתי והתחיל לאכול ג'ננה לא לאכול את המוצר!
אני אישית הפסקתי עם  זה לפני זמן מה, בלי קשר, כי פשוט נמאס לי ממעדני חלב, אבל אל תתנו לכך שהמילה ג'לטין לא מופיעה על אריזת המוצר ג'ננה להטעות אתכם!
זו תמיכה בהרג מיותר של דגים (כן, על אף שמבחינת ההלכה דגים הם פרווה, דגים הם בעלי חיים, כמוני וכמוכם)!

 

12 שנים למותו


ובלי קשר (נו, אולי קצת, גם הדגים, הפרות והחזירים מהג'לטין מתו).
היום, לפני 12 נפטר סולן להקת QUEEN פרדי מרקורי (Freddie Mercury) והוא בן 44 במותו.


אני אישית מאוד אוהב את להקת QUEEN, שהייתה אחראית לקלאסיקות מודרניות, דוגמאת בוהמיין רפסודי ועוד להיטים רבים נוספים ושירים גדולים אחרים.


פרדי מרקורי נפטר ממחלת האיידס.
הוא היה מבין הסלבריטאים הראשונים שנפטר מהמגיפה של שלהי המאה העשרים ותחילת המאה עשרים ואחת.


האיידס הוא מגיפה עולמית, אולם הוא נפוץ במידה קטסטרופלית באפריקה.
בחלק מהמדינות באפריקה, ירד הגיל הממוצע לאדם בעשרות שנים, ילדים נולדים למחלה והכל בעיקר בגלל חוסר מודעות.


התרופה הכי טובה למחלה (עד אשר תמצא תרופה של ממש), היא המודעות.
אם אנשים יהיו מודעים לנושא, אחוז הנדבקים יקטן (לראיה, אחוז הנדבקים בעולם המערבי ביחס לאחוז הנדבקים בעולם השלישי קטן פלאים).


אז תהיו זהירים (בכל מובן, במיוחד בתחום הזה)...

 

ביוגרפיה קצרה של פרדי מרקורי

 

עוד ביוגרפיה קצרה על האיש

 


חתונה


מזל טוב לבן דוד שלי וחברתו, סליחה, בעוד שעות ספורות אישתו, אשר מתחתנים היום!!!
המון אושר ואושר, לדעתי הם אחד הזוגות המקסימים ביותר שראיתי, הם ממש חמודים ביחד ואני בטוח שהם יחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה (ואולי אפילו קצת אחרי).
אז אני הולך להתהדר (טוב נו, להתלבש) לקראת החתונה.
ערב טוב.
אלעד

נכתב על ידי ashmash , 24/11/2003 18:54  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-11/2/2004 22:03




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)