לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

כמה דברים אשר על לבי (בעניין שטראוס והמילקי ועוד)


 

פרשת המילקי והג'לטין מזוית הראיה שלי


"אל תתייחס למה שהמבקרים כותבים. מעולם לא הוקמה אנדרטה למבקר." אמר יאן סיבליוס.


קראתי בסוף השבוע את כל (או לפחות חלק ניכר מן) הביקורות על פרשת המילקי לאור הכתבות שפורסמו במוסף הראשי של ידיעות אחרונות ביום ראשון, ב-24 שעות ביום שני וגם בחדשות וואלה (ובעוד כל כך הרבה מקומות, ואני שמח שהנושא זכה לתפוצה רחבה).


לצד ביקורות רבות של אנשים שהזדעזעו ואנשים שהוסיפו את הנופח שלהם לפרשה, זכיתי לקרוא כל מיני ביקורת ממש מטופשות.


אתן מספר דוגמאות מתוך התגובות למה שפורסם באתר וואלה :


תגובה מאת "צמחוני" :


אני מכיר את הסטודנט הזה מהצבא,אדם פשוט גמור! (כן, זה נשמע אמין, אני מניח שהייתה מופיעה תגובה שכזו גם אם לא הייתי משרת כלל בצבא)


"ווית'אוט פייס" כתב :


חחח מגיע לכם צמחונים !
התאוריה שלכם לא עובדת...
(יופי, עם אנשים כאלה במדינה נגיע רחוק)


ויש עוד כל כך הרבה דוגמאות שם ובשאר הכתבות, של אנשים שלא ברור לי מה מניע אותם בחיים.
מה חושב לעצמו אדם שכותב תגובות חסרות חשיבות שאפילו לא משעשעות בעת כתיבת "דברי החוכמה" שלו?
אני לא מתעצבן מזה, אני גם לא ממש נעלב.
כואב לאנשים לראות את השם שלי מופיע באיזה עמוד בעיתון?!


שיעשו דברים שהם מאמינים בהם ואולי גם השם שלהם יופיע (כאילו שזה משנה למישהו, כאילו בעוד חודש יזכור שהשם שליהופיע בידיעות אחרונות, למעט כמה ממכריי).


הרי זה לא שאני ישבתי וחשבתי, כיצד השם שלי יופיע בעיתון, כל מה שרציתי הוא שחברת שטראוס תוציא את הג'לטין ממעדני החלב שלה ואם לא אז שלפחות יטרחו לציין מה זה, כדי שעוד אנשים שאיכפת להם מזכויות בעלי החיים יוכלו לדעת זאת.
לא פניתי לידיעות אחרונות, העיתון פנה אלי.


ועוד משהו, תזכורת קטנה לעצמי, לפני מספר חודשים זכיתי לתגובות דומות כאשר פירסמתי את מכתבי לשטראוס בפורומים שונים העוסקים בצמחונות וצרכנות באתרים שונים , זכור לי היטב כיצד היה מישהו שבאופן שיטתי טרח והגיב על כל הודעות שפירסמתי בפורומים שונים באתרים שונים , ולדבריו אני אדם משועמם עם המון זמן פנוי.
להעלב מאלמונים באינטרנט קצת קשה, במיוחד אכאשר הם מנסים להציג אותך כאדם משועמם כאשר הם בעצמם מגיבים להודעה שלך, שלכאורה העניין לא מעניין אותם ולא נוגע בהם...
מוזר, נכון?
אם מי שכותב לשטראוס בקשה קטנה ומפרסם אותה בגלוי באינטרנט הוא משועמם עם הרבה זמן פנוי, אז כיצד נגדיר אדם המגיב למכתבו של אותו משועמם, כאשר המכתב הזה כלל לא הופנה אליו?

 

וזהו, נמאס לי לכתוב דברים שנראים כאילו הם התנצלות.
מי שרוצה, יכול לאכול מילקי, לא ביקשתי מאף אחד להפסיק לאכול, אני שמח שהבאתי את העניין למודעות ציבורית, אני בטוח שעשיתי את הדבר הנכון "ומי שזה לא מוצא חן בעיניו, יכול לשתות ממי הים של עזה".
כמובן שאני אמשיך לדבוק בדיעה שלי שהריגת בעלי חיים לצורך אכילתם היא דבר בלתי אנושי.


מזל טוב וסימן טוב


עופר לנדא מתחתן!
זה אומר שיהיה מפגש ישראבלוג מתחת לחופה... :)
אל תשכחו מי הפיץ ראשון את השמועה שיהיה מפגש ישראבלוג בחתונה...


המון ברכות לעופר ווונדי...
(מתי אני מקבל את ההזמנה? ;)


קיפוד כזה נגד מדינת ישראל


קיפוד כזה עצבנית ובצדק על לשכת התעסוקה.
אין זה פלא, כאשר הם שובתים במשך תקופה ארוכה ופתאום החליטו שהיום הם עובדים (לכמה שעות כמובן).


וכאשר החבר'ה בלשכת התעסוקה לא עובדים, איך מצפים שמובטלים ירצו לעבוד?
הרי כבר נאמר עליהם שהם מובטלים כרוניים ולא ממש רוצים לעבוד.


החלטתי לקחת חופשה קצרה


גמרתי ספר.
זה לא כזה מרשים, אבל מדובר בספר היסטוריה של 500 עמודים גדולים כתובים בגופן קטן.
ועשיתי גם הרבה הפסקות באמצע, אז בכל זאת, אני שמח שכעת אוכל לעבור לספר הבא שסיון עוד לקחה מאחותי וכעת הוא אצלי "ארץ אבות" של רוברט האריס.
הספר מספר על העולם אחרי ניצחונה של גרמניה הנאצית על בעלות הברית במלחמת העולם השניה...
נקווה שיהיה מעניין.


והיום, היום האחרון של חודש נובמבר.
מחר דצמבר, החודש האחרון בשנה הגרגוריאנית שאנו כל כך אוהבים...
החלטתי להפסיק לכתוב כאן למספר ימים, לא משהו ארוך במיוחד.
מידי פעם נחמד לקחת פסק זמן.
אני אקרא תגובות, ודאי אקרא כמה בלוגים חביבים ומתישהו אשבר ואכתוב מעט ביקורת ורעינות שעלו ויעלו בי.


בינתיים, תעשו תרגיל מחשבתי ותחשבו שאני באיסלנד.
למה דווקא איסלנד?
כי שם הכי בא לי להיות כעת.
אני אפליג לשם בדימיון.


חודש חדש ונפלא לכולם!
אלעד



איסלנד
נכתב על ידי ashmash , 30/11/2003 19:10  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-2/12/2003 08:26




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)