לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2003

הבורות לא הורגת, אבל היא מצחיקה!


לפני מספר ימים סיפרתי שמישהי באינטרנט כינתה אותי ווינסטון צ'רצ'יל הצעיר, או משהו דומה בשל יכולת ההתבטאות שלי.
לפני שסיפרתי את זה, סיפרתי שראיתי יום לפני כן את  Minority report, הסרט הנפלא עם טום קרוז.

בכל אופן, אחת שישבה ליד האנשים שסיפרתי להם את הכינוי החדש שדבק בי, שאלה "למי אמרו שאתה דומה?", אז השבתי ווינסטון צ'רצ'יל.
"מי?" היא שאלה שוב ואני השבתי בשנית שלצ'רצ'יל ושאלתי "את לא יודעת מי זה צ'רצ'יל?"
היא אמרה שהשם נשמע לה מוכר והוסיפה (בשיא הרצינות) "אולי אם תגיד לי באיזה סרטים הוא שיחק, אז אני אזכר".
ניצלתי את המומנטום, כאשר כל שאר שלושת האנשים שישבו בחדר חייכו והתאפקו לא לצחוק בעקבות שאלתה המשעשעת והשבתי "ווינסטון צ'רצ'יל שיחק בסרט מלחמת העולם השניה, בתפקיד ראש ממשלת בריטניה".

בשלב הזה פרשתי, שמח וטוב לבב, ואצתי רצתי לספר את הסיפור המשעשע לכמה מכרים...

לסיכום, הבורות לא הורגת, אבל בקלות אפשר להשתעשע כאשר נתקלים באנשים כאלו...
 




ווינסטון צ'רצ'יל

נכתב על ידי ashmash , 1/1/2003 23:26   בקטגוריות מחיי היומיום  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של CARPE DIEM-מורנצ'ו ב-17/12/2003 01:12




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)