לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2003

לא להכנס בחיים לקניון הגדול בפתח תקווה


אני לא מתכוון להכנס יותר לקניון הגדול בפתח תקווה (בלי נדר)

אז נכון, במדינה הזאת מתפוצצים אנשים על ימין ועל שמאל (ומה שביניהם), אבל יש גבול לחטטנות!

לפני מספר ימים נכנסתי לקניון בפתח תקווה, בכניסה מרחוב ז'בוטינסקי.
לשומר המנוול שעמד בחוץ, לא הספיקה תעודת החוגר שמעידה שאני מהחבר'ה הטובים והוא החליט לפשפש לי בתיק.
הייתי המום. זה מעולם לא קרה לי. אני כל כך שונא שמחטטים לי בדברים.

הוא ביקש ממני לפתוח את התיק, לא ממש הבנתי מה הוא רוצה, כי באוזניי התנגנו להם שירי ביטלס היישר מהמיני דיסק.
אחרי כמה שניות, של תנועות פרימיטיביות, הבנתי מה הבחור מבקש, פתחתי את התיק ומסע החטטנות החל.

הואיל ולא הייתי כמה ימים בבית, היו לי בתיק תיק כלי רחצה, תיק קטן למיני דיסק ועוד כל מיני דברים.
למעשה הייתי שבלול קטן שהולך עם הבית על הגב.
השומר שאל אותי מה זה, על התיק של המיני דיסק, משום שלא שמעתי ומפני שאני לא ממש שמחתי לעזור לבחור, לא עניתי והוא המשיך לחפץ הבא בלי לפתוח את התיק של המיני דיסק.
הוא הגיע לתיק הרחצה, שאל אותי "מה זה" בטון רוסי מלגלג. שוב, שתיקה מצידי, הוא שקל לפתוח אותו, אך נמלח בדעתו.
הוא המשיך לטחוב את ידו במעמקי התיק שלי, בניסיון למצוא אוצר (או פצצה) במעמקי תיקו של איש כוחות הביטחון...

בסופו של דבר, כאמור, הקניון הגדול בפתח תקווה ניצל, אך החירות והצניעות שלי התרסקו!
גם אם הייתי מטמין פצצה בתיק של המיני דיסק או בתיק הרחצה הוא לא היה מגלה, כי הרי הוא לא פתח אותם.
קוראים לדבר שהוא עשה "כסת"ח", כיסוי תחת. פשוט אמרו לו - חטט בתיקים של כולם והוא עשה את זה ללא אבחנה...

הרי ברור לכולם, שהייתי יכול להחזיק בתיק שלי בקבוק עם אנטקס, אבעבועות שחורות או כל חומר קטלני אחר והוא לא היה מגלה...
גם פצצה, מוסוות כבקבוק קולה יכלה לעבור את הבדיקה של אותו שרץ...

הבדיקות בקניונים לא יעילות!!!

היום נכנסנו עם סבתא שלי, אישה בת 91, לסופר, הערתי לשומר שמדובר בסבתת נפץ, הלהיט האחרון של החמאס...
כמובן שהוא ציחקק וכלל לא בדק אותה...

הקניונים של חיפה, זה לא הקניונים של פתח תקווה!
בחיים אני לא מתכוון להכנס יותר לקניון הגדול בפתח תקווה, לפחות לא דרך הכניסה של ז'בוטינסקי!

נ.ב. לא נראה לכם מוזר שאתה נכנס לסופר פתאום הברנש בכניסה מעביר לך מכשיר מוזר (שתמיד מצפצף, אז לא ברור לי מה הוא יעשה כאשר כן יהיה שם אקדח) באזור הישבן, הבטן, הרגליים וכל שומר על פי ראות עיניו, ע"פ רמת הדימיון והמעוף שבו ולפי כמה שמשעמם לו באותו הרגע?!
לי זה מאוד מפריע!
בכלל, המחבלים שהתפוצצו, התפוצצו בחוץ ובאוטובוסים, אז מה ז משנה אם הם יתפוצצו בקניון או לידו?!
יותר מסוכן תור האנשים שיש כל יום בכניסה של עזריאלי...
נכתב על ידי ashmash , 9/1/2003 21:54  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מילה ב-10/1/2003 00:02




467,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)