לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2003

תעמולה


צפיתי עכשיו בתעמולת הבחירות, לאחר היום השלישי.

כל מערכת בחירות, הרב בא גד שם את אותו תשדיר...
תחדש!

אני חייב לציין שכמו בכל מערכת בחירות שזכורה לי (ואני זוכר מערכות בחירות החל מ-1988), מרץ  שהופיעו בשם זה לראשונה ב-92' כאיחוד של רץ, מפם ושינוי) עושים את התשדירים הכי טובים.
כל יום הם משעשעים ומחדשים.

מצד שני לא אהבתי את התעמולה של הליכוד. בממשלות שמאל בעבר שהיו בהם הרבה פיגועים הם האשימו את הממשלה. כעת שהם בשלטון והיו מאות הרוגים, הם מתנערים מאחריות ומפחידים מפני חזרה לממשלה בראשות השמאל...
איפה ההיגיון פה?
מאוד שיעשעה אותי ההשוואה שהם עשו בין מצנע והמדינה לנהג חדש במכונית ישנה ומתפוררת (האם המכונית משליכה על מצב המדינה?)
שרון דיבר בתשדיר על כך שצריך המון ניסיון בשביל לנהל משא ומתן, ניסיון כמו שיש לו. אני לא אפרט את כל הדברים הרעים ששרון עשה במהלך הקריירה שלו (והיו לא מעט), אבל מכון להיום המשא ומתן של שרון לא הניב תוצאות של ממש (אם היה כזה).
הדבר היחידי לזכות הליכוד ושרון, זה שבאמת אם רוצים להמשיך במצב מלחמה עם הפלשתינאים ומאמינים שזה ישבור את הפלשתינאים ויביא אותם להכרה בעליונותנו וכך הם יכנעו לכ דרישותנו, אז באמת שרון יצטייר בצד השני כראש ממשלה שלא ניתן להגיע איתו להידברות וכך המטרה הזאת תושג על הצד הטוב ביותר.
הבעיה היא, שאני לא חושב שהכנעה מוחלטת של היריב, היא שתביא לפתרון ושלום יציב לאורך זמן...

שלושה ימים מוקרנת תעמולת הבחירות, וכבר די נמאס לשמוע את רבין מסביר מתי הוא הכיר לראשונה את מצנע וכמה הוא חושב שהוא נפלא...
כמה אפשר להעלות באוב את כל אותם נרצחים פוליטים?
יש גם מתים פוליטים שהוצאו מהנפטלין, כמו מנחם בגין, שסיפר פעם בדיחה על כך שהוא יצביע לדוד מגן והנה הבדיחה הזאת מוקרנת בכל פעם שמפלגת המרכז (למה לעזאזל עדיין יש דבר כזה?!) מקרינה את תשדיריה.

צומת, עוד מפלגה שהכשלה ולא ממש ברור מדוע הם רצים...
למה מישהו ייבחר את חבורת הלא יוצלחים האלו שמצטלמים בשמש.

מפלגת זכויות הגבר. קיבלו את האות ט', אם זכרוני לא בוגד בי (ויכול להיות שבמקרה זה הוא אכן בוגד), זו היתה האות של מולדת...
כל מערכת בחירות אנחנו רואים את הגבר המסכן והחבוט שמסביר לנו למה הגברים מדוכאים.
האמת היא שהוא צודק בקשר לכמה אפליות שיש לטובת נשים, אבל למה שמישהו יצביע לבחור המוזר הזה, שאיכשהו הכניס הפעם גם את נהגי המוניות והתחבורה הציבורית תחת כנפיו (נשבע לכם שראיתי שזה מה שהיה כתוב בתשדיר).

יש כמה מפלגות שמחרימות את השפה העברית ועושות תשדירים ללא תרגום בעברית.
גם אם הייתי רוצה להצביע למפלגות האלה, אין לי מושג מה הם מציעים בכלל...

הירוקים ועלה ירוק הן המפלגות הכי חשובות לטעמי, איכות הסביבה זה דבר שבאמת יהרוג את כולנו יום אחד.
בהנחה והנתון שהירוקים סיפקו נכון, פי 2 אנשים מתו בשנה האחרונה מזיהום אוויר, מאשר באינתיפאדה או בתאונות דרכים...
בהחלט נתון מדאיג שאם אנשים היו מודעים לו יותר, אולי היו מצביעים למפלגה שפויה...

המפד"ל, המפלגה הדתית לאומית, זאת ש-200,000 מצביעי הליכוד הדתיים שהיא רוצה שיצביעו לה מתוארים ככיפות וגם בלי דימיון מפותח ניתן לחשוב שמדובר ב-200,000 אפסים שעשויים להצביע להם...
זאת לפחות האסוסיאציה שעלתה לי בראש...

ולקינוח, איך לא, ש"ס והדתיים.
אני מודיע בזאת - לא איכפת לי אם הבת שלי תתחתן עם יהודי או לא. היא תוכל להתחתן גם עם אישה נוצריה, אם זה מה שהיא באמת תרצה...
הכי חשוב שבן זוגה יהיה בן אדם ושלא ייפגע בה לעולם, כמו שהרבה "יהודים צדיקים" עושים...

מאוד נהנתי לשמוע שוב את שירו של בני אלבז, על פי המנגינה המוכרת של שירו של ריקי מרטין מהמונדיאל "כולם מפלגת ש"ס"...
אכן שיר קיצבי ונפלא, שלא ברור לי למה לא תבעו אותם בסוף על הפרת זכויות יוצרים בגין גניבת שיר מצליח באותה תקופה...
בכלל, מוזר שפתאום אריה "הוא זכרי" דרעי נשכח משידורי התעמולה של ש"ס...

אז נסיים בכך שאספר לכם שלמדתי בעצם מה המשמעות של השנה הנוכחית, שנת תשס"ג:
תצביעו ש"ס גיבורים...
איך חשבנו אחרת?!
שיהיו לכולנו המשך שידורי תעמולה משעשעים כפי שהיו לנו עד כה.
אלעד
נכתב על ידי ashmash , 10/1/2003 00:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




467,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)