לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2003

המכשפה


אז שבת בבוקר עכשיו.
אין לי כל כך רעיון על מה לכתוב...
כן, אזלו הרעיונות...
אני מניח שאם השבוע החדש יתמלא מאגר הרעיונות שלי...

בדרך כלל אני הולך עם פנקס קטן בכיס וכאשר יש לי רעיון לכתיבה אני כותב אותו בתמציתיות...
בגלל זה אגב, יש לי הרבה פוסטים שעוסקים בנסיעות בתחבורה ציבורית...

מחר אני בכנס משתחררים, שזה צעד אחד לפני השיחרור שלי מצה"ל בעוד חודשיים וחצי.
עוד מעט אני אסע לטייל עם סיון וההורים שלה בצפון.

לפני מספר ימים קניתי את האחרים ב-DVD, ראיתי בקולנוע. די אהבתי, למרות שהסוף היה צפוי קצת אחרי ההתחלה (למי שראה את החוש השישי)...
ככה זה, אין כל כך מה לחדש ברוב הסרטים.

אחת לכמה שנים יוצא סרט שהוא להיט היסטרי, סרט מעולה שמחדש הרבה ואחריו באים המון סרטים שמנסים לחכות אותו וגם באים סרטי המשך.
מלחמת הכוכבים הוא אחד מהם, אל אף שאני לא ממש אהבתי אותו (מה לעשות, לא כולם חובבי פנטזיה). פרוייקט המכשפה מבלייר היה סרט חדשני משהו. אותו דווקא כן אהבתי, אני אוהב סרטי מתח ואימה...
באולם קולנוע, לא כולם הבינו את הסרט, כי לא כולם הצליחו לעקוב אחרי העלילה.
אנשים לא זכרו את אותו ריאיון בהתחלה עם בחור מוזר עם כובע שסיפר על הזקן המטורף שהיה לוקח שני ילדים לחדר ומעמיד אחד מהם עם הפרצוף לפינה והורג אותם.
לכן אותם אנשים לא הבינו שכאשר החבר'ה בסרט רואים אחד את השני עם הפנים לקיר זה בעצם מזכיר את מה שנאמר בתחילת הסרט...

בכלל, שצילמו את הסרט נתנו לשחקנים לנוע עם הציוד כמה ימים  ביערות מרילנד ונתנו להם הנחיות כלליות מה לעשות...
כשהוקרן הסרט לראשונה נאמר זה סיפור אמיתי...
בכלל, הרבה אמרו על הסרט שהוא סרט בינוני עם יחסי ציבור מעולים...

בכל אופן אני אהבתי.
את המכשפה מבלייר 2 לא כל כך אהבתי.
הוא סיפר על כך שהסרט הראשון היה בעצם רק סרט והשני הוא האמיתי...
הוא היה די דבילי...

אז הנה שתי תמונות להשראה:
 







נכתב על ידי ashmash , 11/1/2003 11:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




467,191
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)