לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2003

הוא שלי!


זהו, אחרי יומיים בהם ה-ICQ שלי נחטף על ידי הפורץ האלמוני "המוג'אהדין האקר" הוא חזר אלי.
האי מייל חזר אליי תוך יומיים.
האתר גם כן.

הנה דוגמא לאיך האתר שלי נראה לאחר ההתקפה ולפני שהוא שב אלי...
האתר שייך לבחור מסכן שהשתלטו לו על האתר.

העולם מלא קנאה ורוע!
הרי באתר שלי, אין שום דבר מזיק, לא קיללתי או העלבתי אף ציבור והוא אפילו לא כלכלי או משהו כזה.
אנשים פשוט רעים.
מדהים איך קבוצה קטנה של מפגרים, מוציאה שם רע לעם שלם.
הרי זה שהוא משתלט לי על האתר לא מביא אותי לאהוד יותר את הפלשתינאים, אלא דווקא עלול להכעיס ולהגביר את רגשות האיבה שקיימים אצלי או אצל אחרים שפוגעים בהם כמותי.

אז שוב, אני ממליץ לכולם לעבוד עם רמת אבטחה גבוהה, לבחור סיסמא קשה ובמידה ומשתלטים לכם על דברים, תפנו לפורם אבטחת מידע בתפוז שם עזרו לי.
סוף שבוע רגוע
אלעד
נכתב על ידי ashmash , 17/1/2003 09:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-17/1/2003 19:32




467,195
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)