לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2003

תשובות לשאלון השבועי - או יחסי משפחה ממון



אמא בישלה לך ארוחה שאינך לטעמך. מה את עושה?
זה קורה בתדירות כל כך גבוהה שאני בדרך כלל זה שמבשל לעצמי...
(אגב, זה בדרך כלל סיני)

ידיד שלך סוחב הביתה המון שקיות מהסופר. את מציעה לו עזרה?
בדרך כלל כן.
סתם כדי להראות נחמד...

הגיע יום הולדתך, ואת רואה שלא קיבלת מהמשפחה את המתנה שרצית. את:
השנה ביקשתי לא לקבל מתנות.
אני לא מאמין במוסד הזה שנקרא מתנות יום הולדת.
מתנה אפשר להביא מתי שרוצים וחוץ מזה, מה שאני רוצה אני יכול לקנות לעצמי...

יצאת לסיבוב קניות עם אמך וראית לפתע חולצה מהממת, שאמך מסרבת לבזבז עליה כסף. את:
מצדיק אותה!

אביך החליט לתת לך את כרטיס האשראי שלו, כדי שתקני לעצמך את מערכת הסטריאו שרצית. את:
לא לכולם יש אבא! צריך לנסח את השאלה בצורה יותר פוליטקלי קורקט עבורי.
אם נחזור לתקופה שהוא חי, אז אני חושב שזה ממש חוצפה אם מאפשרים לאנשים לקנות בכרטיס אשראי של אחרים!

הגעת עם המערכת החדשה הביתה. מה עכשיו?
אני אשים דיסק של ה-DOORS או סתם מוזיקת ג'אז או בלוז.

את יושבת מול הטלוויזיה, וכולם צופים במשהו שאין לך עניין בו. מה את עושה?
קם והולך לעשות דברים אחרים או קורא או כל דבר שלא קשור.
בכלל, למה לראות טלויזיה?!

ולסיכום, את ממש ממש רעבה, אין אף אחד בבית. איך תשביעי את עצמך?
אם אני ממש רעב, אז אני אכין לעצמי משהו מהיר.
אם יש לי קצת סבלנות, כוח ותושיה, אני אכין ארוחת גורמה עם כמה מנות...
נכתב על ידי ashmash , 27/1/2003 23:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)