לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2003

היום שאחרי


בפעם הבאה אני אצביע לליכוד...

למה?!
תמיד מי שאני מצביע לו מפסיד...
אני זוכר את הבחירות הקודמות איך הצבעתי ברק ועוד באותו הלילה הוא נאלץ להתפטר מהנהגת העבודה...

סתם.
מעניין לראות איזו ממשלה תצמח לנו.
הרי לפיד רוצה להכנס עם העבודה ובלי הדתיים, העבודה לא רוצה להכנס בשום אופן, שרון רוצה ממשלת אחדות עם דתיים ובקיצור יש כאן המון המון אינטרסים שמתנגשים...






חוץ מזה, היה לי היום יום די חביב, לא כל כך עמוס, הספקתי לעשות הרבה דברים שתכננתי.

בערב ישבתי וחיכיתי לאוטובוס, ואז בא איש זקן שבקושי הלך, זזתי הצידה על מנת שהוא גם יוכל לשבת. הוא בחן את שני המושבים שנותרו ריקים משמאלי, מישש אותם עם היד לבדוק שאינם רטובים או מלוכלכים, והחליט לשבת איפה שאני ישבתי.
הוא ודאי חשב, וואו, מושב מחומם...
החוכמת חיים הזאת של הקשישים.

בחנתי היום ספרי טיולים למזרח בחנות למטייל במשך יותר משעה...
אני עדיין מתלבט לגבי הטיול שאני מתכוון לערוך שם עוד חודשיים...
אני מאוד רוצה לבקר בסין ונפאל. אולי ביפן, אולי בבהוטן, אולי בהודו ואולי עם רכבת דרך מוגוליה אני אסע למוסקווה...
הכל עוד פתוח, עדכונים בהמשך...

בטח אחליט על משהו בימים הקרובים ואז ודאי אשנה שוב את דעתי...
אני כל כך לא החלטי...

אז זהו בינתיים
אלעד
נכתב על ידי ashmash , 29/1/2003 21:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)