לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2003

ברד, מטריה וגופות


אתמול יצאתי מהבית בסביבות השעה שש וחצי בבוקר.
הסתכלי מהחלון והקרקע היתה יבשה.
ירדתי למטה וכאשר הייתי כבר למטה החל טיפטוף.

עד מהרה התחלף הטפטוף והפך לברד...
יש יתרון מסויים כשהולכים בברד,
לא כל כך נרטבים, כי המים קפואים...

חשבתי גם על משהו קטן על מטריות...
הן ממש לא יעילות!
הרגליים תמיד נרטבות, הן תמיד מתקפלות כלפי מעלה ונשברות ובכלל הן רק מפריעות...

אז למה לעזאזל הן קיימות?!
למה אנחנו הולכים איתן?
לא יותר פשוט לקנות מעיל שמכסה גם את הרגליים?!

לעיתים המזוכיזם עובר כל גבול...
למרות שאני חושב שמטריה זה דבר ממש מגניב להלוויות...
תמיד שאני חושב על הלוויה, אני חושב על יום גשום, קר, אנשים עם חליפות ועניבות, מעילים כהים וארוכים ומטריות שחורות גדולות...
ואז מגיע רכב שחור וארוך...
ואגב, למי שלא היה, בארץ, הלוויות של יהודים לפחות לא נראות ככה...
בא איזה דתי מעצבן שגוזר לך את החולצה (בהנחה שאתה קרוב משפחה של הנפטר).
בדרך כלל ממש חם (למרות שהלוויה של אבא שלי היה קר וגשום).
אין את הדשא והאווירה המיוחדת של בתי קברות נוצרים...

בהלוויה של אבא שלי, אני זוכר שהלכנו במורד ההר עד לחלקת הקבר והחזן שר כל כך נורא שהתבדחתי עם אחותי שיזהר כדי שלא יעיר את אבא שלי...

בלוויה של סבא שלי לעומת זאת, היה חם ואני זוכר בוודאות שהרגל של סבא שלי עפה לעברי בסיבוב...
זה היה אחד הרגעים הפחות נעימים...
נאלצתי להדוף אותה בעדינות בלי שהשיירה מאחור תשים לב...

בלוויה של סבתא שלי, היה חזן חדש, אז הוא לא ממש ידע להגיע לקבר, אז הוא חתך דרך כמה קברים, כך שאני ובן דוד שלי נאלצנו שנינו ביחד להרים אותה במקום שתשאר על העגלה עם הגלגלים...

ככה זה, הלוויות בארץ, הן לא ההלוויות של חו"ל...
ובאמת אין לי מושג איך גלשתי מברד לגופות...
אלעד
נכתב על ידי ashmash , 29/1/2003 22:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)