לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

הוט, הגירה, קונדומים, נתינה וקבלה, למכירה בתולים ועוד


 

הוט


 היום הבוקר התקשר נציג של הוט (חברות הכבלים המאוחדות) ורצה לדבר עם סבתא שלי או בעלה (שני הבעלים שהיו לה מתו די מזמן) כדי לשאול למה התנתקנו (הייתה תקופה שהכבלים בבית שלי היו רשומים על שם סבתא שלי, כאשר היא התגוררה אצלנו וכך זכינו להנחת פנסיונר, המגיעה לה כחוק).
השבתי שהיא לא נמצאת, שאנחנו לא מעוניינים לחזור להתחבר לכבלים ללא כל קשר למבצע התורן שהם מציעים ושלמען האמת הוא די מציק לי. שאלתי כיצד יוצאים מרשימת הניג'וסים שלהם והוא אמר שאין אפשרות (הוא אמר משהו על "אין אפשרות כזאת במערכת).
חוצפה, נכון?


כל חודש בממוצע מטרידים אותי (או את בני ביתי), אחרי שאמרנו בפירוש שאנחנו לא מעוניינים להיות לקוחות שלהם...
בקרוב אציע למספר חברי כנסת להעלות הצעה ברוח דומה ל"רשימת אל תתקשר אלי" האמריקנית, כי זה בלתי נסבל.
זה שאבא שלי עשה טעות לפני כעשר שנים והתחבר לחברת הכבלים, לא אומר שאני צריך שיטרידו אותי בטלפון כל הזמן במשהו שאני בכלל לא מעוניין בו.


להגר לאוסטרליה


מי אמר שוואלה לא מספקים מידע מהימן (אני)?


אבל גם אתר החדשות הגרוע ביותר, מתעלה על עצמו לפעמים והנה, הוא מספק מידע חשוב על אפשרות הגירה לאוסטרליה.
לגזור ולשמור!
(מעניין אם הם צרכים כותבתי בלוגים בעברית שם...)


 

לידיעת הזהירים

 

קונדום הוא אחד מאמצעי המניעה הנפוצים ביותר. נוסף על היותו מקטין בצורה דרסטית את הסיכוי להכנס להריון בלתי רצוי, הוא גם מגן מפני מחלות מין, אשר המוכרת בהן היא האיידס.
יש כאלו שההגנה הגבוהה מפני הריון לא רצוי לא מספקת אותם (בד"כ זוגות בתחילת דרכם) והם מעדיפים להשתמש בשיטת "אם לא יועיל אז לא יזיק" ומשתמשים בשרשרת הגנות - גלולות + קונדום + שלל שיטות סבתא. ואם כבר קונדום, אז למה לא להשתמש בבטוח ביותר - EXTRA SAFE (או SAFE PLAY אם מתחילים לזרוק) המכיל קוטל זרע.
ובכן, מסתבר כי קונדם  עם קוטל זרע מעודד מחלות מין (או כך לפחות מחקרים מגלים)...
השימוש בקונדום עם קוטל זרע פוגע בתאים המגינים בנרתיק ועשוי לעודד את ההדבקות במחלות מין, דוגמאת איידס.
אז לא תמיד מה שנראה הכי בטוח, הוא בהכרח הכי בטוח.
(וכאמור, יתכן מאוד והמחקרים האלה יתגלו כמוטעים, כפי שקורה במקרים רבים)

 


נותן ומקבל


אם מישהו נותן שוחד, אז מישהו מוכרח לקבל, לא?
אז למה מאשימים רק את מי שנותן?
אם דוד אפל נתן לראש הממשלה שרון שוחד (או לפחות בכך הוא מואשם, כי הרי אדם חף מפשע עד אשר הוכחה אשמתו), האם אין זה מצביע על כך שראש הממשלה קיבל שוחד (כאמור מתן שוחד, לא נסיון למתן שוחד)?!

 

מנגד שרון לא רוצה להתפטר (אולי בצדק, אולי לא).
אני יכול להבין שראש הממשלה לא צריך לקפוץ לדום לאחר כל הטחת ביקורת שמישהו משליח לעברו, אבל במידה וראש הממשלה עבר על החוק והוא יודע מכך, מן הראוי שיחזור לחוות השקמים.


ועוד באותו עניין, ראשי הממשלה לשעבר ברק ונתניהו, הואשמו גם כן בעבירות כספים שונות בענייני בחירות.
אז או שקיימת הדרדרות מוסרית נוראה, בעקבותיה כל בכיר במדינה (והרי ראש הממשלה, בפועל הוא הבכיר בממשלת ישראל והוא הראשון מבין נבחרי הציבור) פועל שלא כחוק בענייני כספים או שהחוק הקיים לא מתאים ובלתי מתאים למציאות הקיימת.
הנושא לדעתי, ראוי לבדיקה, כי באמת לא נעים לראות ראש ממשלה מואשם בפלילים, גם אם הוא לא בדיוק ראש הממשלה החביב עלייך.

 

 

מיקרוסופט התעצבנו - אותי זה הצחיק


חברת מיקרוסופט - תאגיד התוכנה הגדול בעולם המגלגל מיליארדים, החליטה לתבוע בחור קנדי צעיר בן 17, העונה לשם מייק רואו  שהקים אתר אישי העונה לשם "מייק רואו סופט".
אולי את מיקרוסופט זה עיצבן, אבל אותי זה ממש הצחיק.
אז מה הם חושבים להם שם במיקרוסופט, שהאתר של הילד הזה ימוטטאת אימפריית הרשע (סליחה, מונופול) שלהם?
על פי השמועות, החברה הציעה לבחור עשרה דולרים בעבור הדומיין (כתובת האינטרנט) שרכש כחוק, מייק הצעיר ראה את ההצעה כמעליבה ודרש עשרת אלפים דולרים בעבור האתר.
כסף קטן בעבור החברה, כסף גדול (כנראה) עבור הילד.


אמנם מיקרוסופט מעסיקה עורכי דין במשרה מלאה המתעסקים כל היום בלהגן על חברת מיקרוסופט התמימה מהאישומים שהיא מונופול ולאיים בתביעות על חברות קטנות שלא פועלות על פי חוקי המשחק המיקרוספטי, אבל עדיין, לא חבל על הזמן והכסף שהם ישקיעו בתביעה "מיקרוסופט נגד מייק רואו סופט"?

 

 

סין - צרפת


נשיא סין הו ג'ינטאו מבקר בצרפת לרגל 40 שנים לכינון היחסים הדיפלומטים בין המדינות.
במקביל לביקור התארגנו בפריז חגיגות ראש השנה הסינית (אני אישית הייתי באלו בלונדון ביום ראשון, היה אוכל טוב, מופע חביב שראיתי בכיכר טפלגאר, אבל ציפיתי ליותר).


"כינון יחסים בין מדינות ופיתוח קשרי תרבות וכלכלה עם מדינה גדולה זו, אינם אמורים לגרום לנו לשתוק בעניין היעדר הדמוקרטיה בסין" אמר ז'אק לאנג שהיה בעבר שר בממשלת צרפת.
מעניין מה יש לו להגיד בענייני איסור חבישת הרעלה במדינתו שלו...

 


למכירה בתולים במצב טוב


סטודנטית בת 18 בתולה מוכרת את בתוליה ב-ebay...

(על מנת לממן את הלימודים כמובן)
בתולה, כן בטח, הא?
ולחשוב שיש אנשים שהספיקו להציע כבר עד 10,000 ליש"ט (כשמונים אלף ש"ח)...

כלומר, אנשים יקנו כל דבר!


ממקורות יודעי דבר ארגון טרור איסלאמי כבר הציע סכום נאה מפני שנגמרו לו הבתולות שהוא מציע למתאבדים (ועוד מתאבדת בריטית, זה בכלל שווה :)



פוסט מעולה על ניסויים בבעלי חיים


יפה שיש אנשים שעוד איכפת להם...
אני ממליץ לקרוא את הדברים, כי נושא הניסויים בבעלי חיים מסוכם כאן בצורה מצויינת עם המון קישורים רלבנטים.
אמנם את רוב הדברים בנושא אני כבר יודע, אבל תמיד מופתעים לגלות דברים חדשים...
(אגב, הגעתי לפוסט הזה די במקרה, דרך קישור בפוסט הזה של שייני)


פמיניזם


ואם כבר בענייני המלצות לקריאה עסקינן, אז הנה כתבה על תביעה שהוגשה כנגד פזית בניזרי שכתבה בוואלה ביקורת על הסקסיזם שיש בפרסומת ובתכובה זכתה לתביעה מצד הפרסומאי אודי פרידן.
בכתבתה, כתבה פזית על כך שרוב הנשים משחקות לידי הגברים (אני לא בטוח שזה כל כך נכון, כי מדובר במשחק דו כיווני, בו כולם משחקים לידי כולם) וכדוגמא נתנה את הפרסומת לתפוזינה, בו האישה משחקת קשוחה למראית עין, רק כדי להוות סמל סקס לגברים.
הדבר קומם את יוצר הפרסומת, כי הרי בינינו, מי אוהב ביקורת?
אבל להגיש תביעה, סתם כי מישהו כתב עליך (או ליתר דיוק על הדברים שיצרת) את דעתו, שכוללת דברים לא יפים?
אני שמח שבית המשפט דחה את התביעה על הסף.



ועד כאן להפעם.
יום הולדת 19 שמח לאנה!
אלעד

נכתב על ידי ashmash , 28/1/2004 03:00  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כ ב-31/1/2004 17:44




464,891
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)