לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

כפר גלובלי, נישואים ומפגש מרגש


 

לעזאזל עם הכפר הגלובלי (הידד מרשל מקלוהן, אתה מת ואנחנו נותרנו עם הכפר הגלובלי)!

 

להלן שיחת טלפון הזויה משהו מלפני דקה או שתיים. השיחה ביוזמתי:

 

 

אנוכי: שלום.

ערן: שלום.

אנוכי: זו תהיה חוצפה להזכיר לך להחזיר לי את הקלסר שהשאלתי לך בשיעור היום?

ערן: לא. אבל תהיה לי קצת בעיה להביא אותו.

אנוכי: אתה לא מגיע?

ערן: אני קצת בשוויץ...

אנוכי: אוי. סליחה שאני מפריע לך. תהנה.

 

 

הזוי כאמור, אם תשאלו אותי.

אחרי שנגמלתי מהתפיסה שאם מתקשרים לאדם, הוא לא בהכרח בבית, אני צריך להיגמל המתפיסה שכאשר מתקשרים לאדם, הוא לא בהכרח במדינה מסוימת.

 

בעתיד: מצטער, "יצאתי לחפש אהבה בנוגה (או סתם לירח דבש) בתא ההממוזג שלי, שלא עשוי כמובן מעופרת, כי היה הייתה נמסה שם".

 

ואם אני כבר מלין על כל מיני רעות חולות, איך זה שפתאום כל כך הרבה אנשים מתחתנים בכמה שנים האחרונות?

רבים שאני מכיר הכוונה.

התשובה ברורה. אני מזדקן (כמו אינגריד).

מדוע כל כך הרבה אנשים הם קונפורמים, ומחפשים איזו גושפנקא מהמדינה ומוסדות דתיים, כדי שיכירו באהבה שלהם (ארנה קזין נסחה זאת הרבה יותר טוב ממני)?

באמת חשוב לאנשים כל כך שאיזה רבי יכיר באהבה שלהם והמדינה תדע שהם באו באיזו ברית?

רוב הבריתות לאורך ההיסטוריה, הופרו בשלב זה או אחר.

כשליש עד מחצית מהזוגות מתגרשים.

 

לשם מה הקונפורמיות, אני שואל שוב?

מה כל כך מפחיד בלהישאר לבד?

אם "הבורא התבוני" (או, הנה, הכנסו לנביאי השקר המאמינים באבולוציה מבית מדרשו של דארווין, מבלי להכניס את המילה אלוהים) היה רוצה שבני אדם יתחתנו כדי לשעתק עצמם וליצור רפליקות גנטיות שלהם, הוא ודאי לא היה מאפשר כניסה להריון ללא נישואים...

 

אגב, אתמול היה יום נפלא. פגשתי באדם יקר שלא ראיתי כשלוש שנים וחצי.

אין ספק שהוא אחד מהאנשים המשמעותיים שפגשתי בחיי, והיה טוב לפגוש אותו שוב, גם אם למספר דקות.

כולי תקווה שבשנה הבאה, אזכה לראות אותו יותר.

אלעד

נכתב על ידי ashmash , 15/3/2006 09:53   בקטגוריות מחיי היומיום  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כאן מעיין ב-16/3/2006 08:54




467,173
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)