לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

"נכס ביטחוני"


 

או. נכנסתי ל-YNET והכותרת המדאיגה לכאורה מאוד שעשעה אותי...

"החשש התאמת: שפעת העופות גם בבקעת הירדן".

 

האם רק אני רואה את האירוניה, בכך שפחות משבוע לפני הבחירות, בבקעת הירדן (אזור מקסים אגב), התגלה נגיף שפעת העופות?

כן, אותה בקעת ירדן שהיא "נכס ביטחוני" חשוב שאמור על פי "ביטחוניסטים" מכל המפלגות הגדולות להישאר בידי ישראל, "כדי למנוע טרור".

 

אותו נכס לכאורה, מתגלה כנטל לא קטן, לפחות בהקשר הזה.

 

אני רוצה לנצל את שפעת העופות בבקעת הירדן, כדי לקשר לכתבה של עמירה הס מלפני כחודש, על האזור ודרכי ההתעמרות של ישראל בפלשתינאים שם. בשם הביטחון כמובן.

 

אגב, אם כבר נגעתי בשפעת העופות, אשמח לבדוק, אם תהיה לי האפשרות, אם מחירי העופות עלו, בשל ירידה בהיצע או שהביקוש ירד גם כן עד כדי כך שלא נרשמה עליית מחירים ואולי אף ירידה.

זה מעניין.

סביר להניח שלטווח הארוך, כאשר יתפכחו מהפחד משפעת (שהם בלאו הכי חוטפים מידי חורף), יעלה הביקוש לבשר עוף והמחירים יינסקו, בעקבות השמדת למעלה ממיליון בעלי חיים.

 

גם זה אגב, השמדת עופות, זה פתרון מעניין.

אני לא רואה שמשמידים מיליוני בני אדם, בעקבות מגיפת האש, על אחת כמה וכמה בעקבות שפעת, על אחת כמה וכמה אנשים בריאים.

בבני אדם מטפלים. טוב, לעיתים מפקירים אותם למות, בשל קשיי תקציב. אבל לא מארגנים הוצאה להורג שיטתית של אנשים, רק כי התגלתה מחלה זו או אחרת.

 

ככה זה כאשר תופסים בעלי חיים כרכוש, כנכס, כמוצר תעשייתי, ולא כיצורים חיים (אם היה אלוהים שבורא אותם ואותנו, הוא ודאי היה מזדעזע).

 

בכל מקרה, אני לא חש צורך אקוטי לשכנע אנשים להיות צמחוניים, אחרי שבכל פעם מתגלה שבשר = פרה משוגעת, בשר = שפעת העופות, בשר = להיט ההיסטריה התורן הבא.

אם אנשים בוחרים להרוג בעלי חיים, לאכול אותם, ואגב כך לנצלם לתעשיות שונות (עורות, פרוות וכדומה), זה בסדר. So be it.

כל עוד הורגים אנשים במלחמות, במשפטים וסתם במעשיי אלימות לא מאורגנים, אני לא יכול להגיד שלהרוג בעלי חיים ליצירת תרופות, מוצרי קוסמטיקה, ספות, נעליים, אוכל וכך הלאה, זה פחות טוב או פחות מוסרי.

אלעד

נכתב על ידי ashmash , 23/3/2006 09:10   בקטגוריות צמחונות וטבעונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דודי ב-23/3/2006 21:22




467,173
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)