לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2004

חלומות, עוני, ברווזים ועסקים


 

חלומות מוזרים


כן, עכשיו זה רשמי, אפשר לכנות אותי מכור לישראבלוג (לא שלא עשו זאת קודם, אבל הסיפור הבא הדליק אפילו אצלי נורה אדומה).
הבוקר התעוררתי וזכרתי חלום מוזר...
חלמתי שאני מעדכן את הבלוג (שולח פוסט) ולאחר זמן קצר מעדכן פעם נוספת (שולח פוסט נוסף), כאשר לפוסט הראשון מבין השניים לא הייתה ולו תגובה אחת לישועה...
כן, אני יודע, מדובר בחלום דפוק לחלוטין, בדרך כלל אני חולם על דברים קצת יותר מרתקים, אבל החלום הזה היה מוזר וקשור לבלוג, אז אני משכתב אותו כאן.
מוזר, כי לא ממש הפריע לי שלא היו תגובות (מה זה אומר עלי בעצם - פרויד, היכן אתה?).


גם לעניים זכות לדיוידי


שר האוצר בנימין נתניהו אמר "ייתכן ששוב נוריד מסים, עוד השנה". כמובן שכוונתו הייתה שהדבר ייעשה רק אם יתברר שהבחירות יתקיימו ב-2005, אחרת הורדת המיסים תחכה עוד שנה.
איש חביב הוא שר האוצר שלנו, באמת. הוא אפילו מתח ביקורת על חברי האופוזיצה :
"אני דוחה את כל הביקורת ומצר על התבטאויות באופוזיציה על כך שבשכבות החלשות לא צריכים די-וי-די. מי שמדבר בהתנשאות כזו על השכבות החלשות עושה עוול לכל אותם אנשים. גם לשכבות החלשות מגיע די-וי-די ומכשירי חשמל, והם זכאים לקבלם במחירים זולים יותר. גם לחלשים מגיע"
אכן, גם בשכבות החלשות צרכים DVD, אבל קודם כל צריך אוכל. לכאורה אפשר לטעון כי מחיריהם של כמה מוצרי בסיס ירדו, אבל למעשה, אפילו מחירי הפסטה לא ירדו, כי אמנה המס בוטל, אבל לטענת היבואנים מחירי הקמח עלו במעל 10%...
אגב, אפשר להסתדר מצויין ללא DVD, מה גם שאני בספק אם אנשים שהשיקול שלהם הוא קניית לחם וחמאה לעומת DVD, יבחרו באופציה השניה, זולה ככל שתהיה.


ואם אגב שר האוצר מעוניין לספק לעניים מוצרים חשמליים שיעזרו להם בחייהם, הייתי ממליץ על "מחשב עם אינטרנט בכל בית", דבר שמאפשר התקדמות (עם כי עד שחזון זה ימומש יעברו עוד שנים, הרי בשביל להשתמש במחשב, צריך רקע שחסר להרבה מאוד אנשים, אולם זו שאיפה מצויינת לעתיד).

 


ברווזוני


אחד הנושאים בעלי המשקל הכבד במדינה הזו הוא מצב הכינרת...
לא משנה מה החשיבות האמיתית שלה, לא חשוב אם אפשר להמתיק מי ים או לייבא מים מתורכיה, נתעלם מזה שקיימים מקורות מים נוספים כמו אקוויפר ההר ואקוויפר החוף וכמובן מאיכות מי השתיה המזוויעה בישראל המאלצת אנשים רבים לסנן את המים שהם שותים, או לרכוש מים מינרלים.
מה שחשוב הוא מצב הכינרת, כי הרי אחרת איפה נלך לעשות מנגלים?


הכנרת, אגם בעייתי היא...
יש לה שני קווים אדומים שלא מומלץ לחצות, הראשון הוא הקו האדום העליון שאם הכנרת מתמלאת מעבר לו, קיימת סכנת הצפה בישובים הסמוכים ולכן סכר דגניה נפתח ומים מהכנרת זורמים דרך נהר הירדן אל עבר ים המלח.
הקו האדום השני הוא הקו האדום התחתון פעם גובהו היה נמוך בכחמישה מטרים מהקו העליון, אך כעת הוא הונמך בכשני מטרים, על מנת שאפשר יהיה לשאוב מהכנרת עוד מים בלי שיהיו נקיפות מצפון...
נקיפות המצפון אגב, נובעות מהחשש שבמידה וכמות המים תקטן, יפרצו בכינרת מעיינות מים מלוחים שיביאו להמלחת מי האגם, להרס הדגה בו וכמובן, הפיכת מימיו לבלתי ראויים לשתיה.


הכנרת כל כך חשובה, שתראו איזו אנימציה מדליקה יצרו ב-YNET כדי לדווח על מצבה...

 

 


יום ראשון - היום החופשי שלי


יתכן ובקרוב חנויות טיב טעם יסגרו בימי ראשון. הסיבה, מדובר ביום חלש מבחינה עסקית וסגירת החנות יום בשבוע תאפשר עבודות תחזוקה שוטפות.
אין לי בעיה עם החנות טיב טעם (למעט העובדה שהם מוכרים בשר), פשוט איכשהו זה מתחיל להראות לי מעט נוצרי (בובות סנטה וקישוטי כריסטמס, סגירה בימי ראשון וכו')...
לא שיש עם זה משהו רע, אבל, נו, שיהיה.


ועד כאן להפעם.
פוסט לחג האהבה בקרוב.
אלעד

נכתב על ידי ashmash , 13/2/2004 16:28  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ron ב-14/2/2004 16:55




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)