לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

ציטוט של הוגו (ועדכון בנוגע ל-YNET)


 

לאור המטח האחרון, שהיה ממש, אבל ממש קרוב ונשמע ממש, אבל ממש חזק, נותר לי רק לצטט את הוגו.

הוגו הטרול ממשחק המחשב, לא ויקטור הוגו.

 

"זאת הייתה נפילה"!!!

 

אפילו השכנה שגרה בקומה הראשונה ובד"כ לא ירדה למקלט, ירדה אחרי כמה בומים מבוהלת למקלט.

ושוב, תודה (באמת, ללא שמץ של ציניות) למי שנותן התרעה זמן ארוך לפני הנפילות, גם אם זה כרוך במתן לא מעט הרבה התרעות שווא.

 

אלעד

 

 

הוגו הטרול

הוגו המצוטט

 

 

 

עדכון מ-11:30

 

מסתבר שיש הרוג אחד בכביש דורי.

לא פלא שהפיצוצים נשמעו כל כך חזק. חלקם נחת בנשר הסמוכה ובכביש דורי, שבמובן מסוים אני יכול לומר שהוא רחוב מקביל ובמובן מסוים גם המשך ישיר של הרחוב שלי.

 

מעניין אגב שידיעות של אתרי חדשות, הנבנות טלאים-טלאים ומתעדכנות לרגע אחד, יכולות ליצור סתירה בין הפסקאות השונות.

אם זה לא היה עצוב משהו, זה משעשע. הנה דוגמא מ-YNET (הכתבה שקישרתי זה מכבר), בצילום מסך מ-11:27. הדגשתי את הסתירה הטראגית:

 

 

 

 

 

 

עדכון מ-11:41 (או: עשה לי את היום)

 

אותי יוסי הצליח להצחיק עם הכינוי הקיצי החדש שלו!

"למישהו בא טילון?"

הוא מתגורר ממש מעל מקום הפילה והיה בממ"ד באותה שעה, אגב.

 

 

 

 

 

 

אגב.

מוזר שנשמעות לפתע ביום קיץ די בהיר סופות רעמים ממש חזקות.

אולי צודקים הטוענים שאנו ניצבים בפני קטסטרופה אקלימית.

נכתב על ידי ashmash , 23/7/2006 11:00   בקטגוריות אקטואליה, אותות חיים, תקשורת, אינטרנט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-23/7/2006 13:08




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)